This is not a dream

Om man ska borja blogga igen sa maste val anda Nya Zealand vara basta stallet att gora det pa!
Vi borjar med en snabb uppdateing kanske..
Sen sist har jag flyttat hem fran Tonsberg, haft en helt underbar solig yra med massa harliga tjejer, akt pa solsemester till Turkiet med snoppan, hunnit med ett sista londonbesok, flyttat till haugesund (igen!) slitet roven av mig pa varldens varsta skitjobb, jublat och skrattat nar det antligen var slut, snurrat av vagen tva ganger under korningen mot friheten, haft en mysig jul med familjen, rojt i are pa nyar med min emma och packat mina saker for att satta mig pa planet mot min efterlangtade resa och da har vi kommit fram till nutid.

Ok, andningspaus.



Da kor vi igen.

Jag ar sa himla glad att jag inte gjorde den har resan nar jag forst tankte gora det for da hade allt varit over by now och nu har jag istallet hela resan framfor mig!
An sa lange har vi haft det helt underbart. Vi har borjat uppfora oss som sma prinsessor for det ar sa alla behandlar oss. Couchsurfing har visat sig vara varldens grej! Efter att vi landat i Auckland och klarat av forsta festkvallen dar vi gick ut ratt hart och satte standarden for den har resan, motte vi upp Dave och fick nyckeln till hans hus. Vi chillade dar i nagra dagar innan han korde oss ut i vildmarken till sin van Brad. Hos Brad hade vi en riktigt lyckad grillfest som avsutades med stjarnskadning och stripppoker. Sen tog han med oss ut pa en vandring som avslutades vid ett valdigt vackert vattenfall och lite kitesurfing pa stranden. 

Jag har egentligen massor mer att beratta men det finns inte tid just nu. 

Mot stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback