"I love swedish blonde girls"

...well, who doesnt!

Just nu befinner vi oss i Wellington som ar Nya Zealand huvudstad och aven den staden dar det finns flest barer och nattklubbar. Ni kan ju gissa om vi trivs.... Vi har bott hos en tjock kille som pluggat 6 manader i Sverige sa han snackar lite svenska. Igar var vi alla ute och jaklar vilken kvall! Jag alskar nya zealandska killar, de ar helt underbara! Och de alskar oss ocksa.
Vi har redan fatt en resetradition, vi spelar olspelet med alla vi bor hos ( ni vet dar man ska dricka pa vissa kort och vara tummastare och fragemastare osv) och var regel som vi alltid forsoker lagga till ar att man maste saga "i love swedish blonde girls" innan man dricker. Haromdagen nar vi spelade med de amerikanska killar lyckades vi fa en av dom sa full att han spydde ut fran balkongen pa derar lojligt fina hus.
Idag har vi alla varit ratt sa bakis...Efter morgonsamlingen var det dags for kulturskit. Vi gick pa ett museum som skulle vara jattebra och gaaaasp...Inget for blonda bakis brudar. Sa nu sitter vi har istallet och strax ska vi ta farjan over till sydon vilket betyder att vi borjar komma valdigt nara mitt bungyhopp! Jag ar sa himla taggad! Pa sydon ska vi bo hos nagra vanner till Brad som ska lara oss kitesurfa och nar vi sen kommer tillbaka till Auckland ska Brad och hans gang ta med oss pa en campingtripp pa nagra dagar dar vi ska kitesurfa och surfa och dricka en jakla massa ol. 

puss pa er, jag saknar er men tyvarr sa har jag bestamt att jag ska flytta hit. Jag kommer hem en svang och hamtar lite grejer senare nangan sa vi kan snacka mer om det da...:)

Kommentarer
Postat av: Karl Hemborg

vilken löjligt tur att du har börjat skriva blogg igen, så att jag har något att göra på internet! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback