Here we go again....

Första dagen på den här veckan genomförd. Klart godkänt resultat.
Klev upp tidigt imorse trots att jag hade kunnat sova, stack iväg och tränade med blondinerna och sen har jag jobbat. Nu kom jag nyss hem, sitter i soffan med färse i hela håret, mmm.....Då luktar jag iaf gott.

Snart fyller jag 23 år. Det är svårt att tro va? Jag tycker det. 23 är halvägs till 46 som är halvägs till ehh.. 92? Jag är så gott som död. Halv-halvdöd åtminstone. Ska man verkligen behöva ha sån åldersångest redan!?
Äh, jag ska njuta av mina sista dagar som fräsch 22åring istället och så ska jag sluta stirra mig blind på siffror.

Kommentarer
Postat av: Stina

När är det du fyller år? Grattis i förskott!

Kram kusin

Postat av: nalu

vi måste kirra biljetter till hultan! fan ta dej om du har planer att hoppa av, eller om du ens liite funderar på att kanske kanske inte åka. Då är du mer stekt än stekast!ja just de!puss

2008-02-13 @ 20:17:21
Postat av: Kattis

Grattis på födelsedagen.
Kram mamma

2008-02-22 @ 08:48:08
Postat av: Ida

hej! næ vi har inget internet æn, sitter på ett cafe som ligger granne med oss, 25kr før en dag kostar de.

2008-02-26 @ 15:29:12
URL: http://www.idahooo.blogg.se
Postat av: EMMA

ALLTSÅ DU TJATAR OCH TJATAR PÅ MEJ... HMMM... OCH NÄR SKA DENNA BLOGG UPPDATERAS EGENTLIGEN? HA EN SUPERBRA HELG! JAG LÄNGTAR TILLS OM EN MÅNAD! PUSS OHC KRAM

2008-05-09 @ 13:30:38
Postat av: nalu

ELIN!en updatering kanske är en ide??

2008-05-24 @ 20:15:48
Postat av: emma

de stod på sofias blogg att du skulle börja blogga igen.. de vore kul! pussar på dej min vän

2008-10-06 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback