tänder och tvserier

Jag har helt fastnat i Entourage, tvserien. Hade till och med datorn med mig när jag låg i badet förut för att inte missa värdefull titt-tid. Tack vare Erik har jag fyra säsonger så jag håller mig sysselsatt en tid till.

Igår var jag hos Emma i Brunflo. Den lilla stackaren hade fått sin visdomstand utdragen så jag hade med mig lite lättäten kräm och glass. Alldeles efter utdragninen ringde hon mig och fortfarande med bedövning var det inte helt lätt att förstå henne så jag var tvungen att sätta på högtalartelefon så Ida också kunde höra.
"Thag haj tytt tex tygn" ( översättning - jag har sytt sex stygn). Jag höll på att dö av skratt!

Ikväll börjar Heroes, om nån inte sett det än, så gör det.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Jo det är bara bra, fullt upp med nytt universitet och allt, jaga böcker, lära sig salar och namn på kursare....Det var jättebra i Grekland =) Om du kollar in min blogg kan du läsa mer =) Vart i Norge ska du flytta och vad ska du jobba med? Krams!

Postat av: emma

bra översättning där. visst inte riktigt hur man stavade de jag sa men.. haha. ses på lörda!!!!

2007-09-06 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback