Some old time favourites

Jag har suttit och kollat igenom min dator och hittade då dessa bilder som jag kände mig tvungen att bjuda på.





HIIGH FIIVE!  ( i miss you)


168577-285

Den här är i mitt tycke världens roligaste bild. Jag blir alltid glad av den.
    Ni är bäst!




168577-281

Jag och Amanda i Grand Canyon. Jag har ingen bild här där man ser solnedgången, men det var sjuuukt vackert!



168577-278

Här är en till bild jag alltid blir så glad av att titta på. Världens kanske skönaste tjejer.



168577-282

Den här bilden är rolig för att den bara är det.




Nu ska jag gå på Ica.



Kommentarer
Postat av: Millan

vilka roliga bilder, gillar verkligen den där ni har klätt ut er, snyggingar hela högen!:) grattis till jobbet å!

Postat av: emma

heeeeeej! vart är vi när vi ger hive five och missar? kul att du fick jobbet! SAKNAR DEJ!!!!

2007-09-20 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback