Äventyrslust

Hello!
Vilket höstigt väder det har börjat bli! Inte alls bra, jag fryser i min vackra kappa och jag vägrar lägga undan den redan.
På tisdag flyttar jag till Norge! Ska bo ca 10 mil söder om Oslo tillsammans med Maria! Det kommer nog bli kanon. Skönt att komma härifrån också, jag har bott hemma i 3 månader nu. Jättemysigt har det varit , men nu pickar min äventyrslust på ordentligt. Så får vi se hur länge jag stannar och vad som händer sen. Det är rätt spännande att inte veta, det har jag alltid tyckt.

Tack förresten, Erik och Kalle. Jag blev inte ett dugg förvånad över att det var just ni som svarade på den där berg vs fjäll frågan.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer bli skitkul! vem fick du föresten som skjutsar dig?

Postat av: Sofia

Snygga tjejen, Snygga tjejen... Gud vad kul att du kommer hit! Blir toppen :) Krampuss

2007-09-04 @ 17:26:36
URL: http://sooofy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback