"pengar är inga pengar"

Åh, det är fredag! Underbart.  Jag sitter och tittar på idol nu, men har lite svårt att koncentrera mig. Jag vill in i duschen. Imorse hade jag en liten situation. När jag vaknat och inventerat kylskåp och skafferi samt diverse internetkonton kom jag fram till att jag hade två alternativ.
Alternativ 1. Ta mina sista pengar och köpa mat.
Alternativ 2. Ta mina sista pengar och köpa en hårinpackning.
Självklart var valet som ni säkert förstår inte så svårt.
En timme senare stod jag utanför frisörsalongen med inte bara en hårinpackning i påsen, utan massivs med luktagott produkter och 900 kronor fattigare...

Ingen kan beskylla mig för att vara ekonomisk iaf.


Imorgon ska jag jobba några timmar på Vila. Sen tar jag tåget in till Oslo city för lite lovelove. Maria och Sofia hämtar upp mig på söndag, där här ni min helg!

( jag gick på banken och jag hade äntligen fått tillbaka mina norska skattepengar så jag hade råd med mat också, oroa er inte)

Kommentarer
Postat av: Maraja

Nu hade du ju visserligen fått skattepengarna men annars är din suga´mama påväg till din räddning nu! Med både mat alkohol och cigg!

2007-10-20 @ 23:53:22
Postat av: nalu

haha..låter som mej typ...fast jag hade inte lagt ut 900 spänn på hårprylar ;)
puss

2007-10-21 @ 20:49:39
Postat av: Ida

inga pengar idag heller! hade du det trevligt i helgen? vi var ner på byn i lørdags før en milkshake, tænkte ringa dej men isabelle hade inte ditt norska nummer och jag har inga pengar, men du hade ændå inte tid med oss va? =)

2007-10-22 @ 16:53:45
Postat av: Stina

Hej du! Jo det är bara bra. Pluggar för en stor tenta vi ska ha nästa fredag.
I söndags var vi ute och käkade med farfar och farmor. Mysigt. Hur är det med dig? Din lgh ser jättefin ut! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback