Godmorgon Tisdag

Vilken strålande vacker tisdagsmorgon! Solen skiner och det är så där härligt höstigt ute. Hösten är inte så tokig ändå. Så länge man har lite stickat att ta på sig så.

igår kväll hade jag, Maria och Sofia en riktig myskväll. Vi hade varsinn kopp te, lite kladdkaka med grädde och de allra sista sexandthecity avsnitten som vi satt och snyftade i kapp till. Hur kan man inte gråta, det är ju så bra! När Carrie åker till Paris och när Big kommer för att hämta hem henne....Åhh.
I couldn´t help but wonder....will the movie be just as good?

Annars har jag ett musik tips.
Minor Majority, speciellt låtarna "dancing in the backyard" och " in that premature way"

Nu är det dags för frukost.

Kommentarer
Postat av: syrran

lyllos dej som kan vælja vad du vill æta till frukost, jag længtar sjuktmycket efter grøt. men hær finns ingen micro. jag har varit sjuk, hemma i två dar men imorn ska jag nog på jobbet. Isabelles kompis kommer hit ikvæll och ska sova hos dem tills på måndag då gjorde jag en bestællning från sverige, gissa vad jag ville att hon skulle køpa med; en gott & blandat påse och en veckorevyn! lite otippat om jag får sæga det sjælv. jaja, vet fortfarande inte nær jag kan komma. men jag ær grymt sugen på det. Hoppas allt ær bra, puss hej!

2007-10-31 @ 20:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback