Veckans....

....låt:
Laleh - November.  Min ipod har blivit full av korvkladd för jag har lyssnat igen och igen och igen.

...interna skämt:
TRASAN!

....asgarv-med-kramp-i-magen-och-sprutande-tårar:
se interna skämtet

....samtalsämne i kantinen:
killar och bajs

...love:
att ida och erik kommer imorgon!!

....partyklädsel:
grön. ni får se bilder efter lördag.

...söknad:
två stycken ( gärna heta killar) som vill flytta in hos Sofia.

....saknad:
alla er där hemma och speciellt min Emma.

.....seriösaste:
vi, som offrat sovmorgon efter sovmorgon för att kliva upp och TRÄNA och sen uträtta massa tråkiga ärenden.

...svårast att stava till:
seriöaste. Jag höll på i säkert 5 minuter. Fick jag till det rätt?

....just nu:
kortspel nere på 4:an.

Kommentarer
Postat av: kattis

Vi längtar jätte mycket efter dej.
Kram Kattis

2007-11-16 @ 19:32:18
Postat av: DIN emma

seriösaste skulle jag tippa på. vart är korten på de gröna kläderna?? puss och kram

2007-11-18 @ 19:01:16
Postat av: K

Vad heter det då?

2007-11-19 @ 13:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback