Surprise weekend


168577-329


Efter jobbet i torsdags tog jag tåget till Oslo för att sedan flyga hem till Östersund. Ingen visste nånting ( tja, om man inte räknar med ida, erik, emma, emma, maria och sofia förstås!). Vid halv två på natten var jag hemma i Lit och gissa om mamma blev överraskad när jag tumlade in på hennes rum och stojade "mamma, nu är jag hemma!"
På fredagen var det överraskningspartaj för Ida som fyller år idag. Erik hade som uppgift att hålla henne borta från huset medans maten ordnades och gästerna ankom. En uppgift som han tog på så stort allvar att jag till slut trodde jag skulle dö av hunger.
Gästerna bestod av Filurarna, Hammerdalingarna och mina Emmor!
168577-322





( Erik är fotograf)


Det har varit så skönt att ha varit hemma i helgen! Jag har tagit det lugnt och myst och umgåtts och gått promenader med Jullan i snön.
I Tönsberg gissar jag på att de har haft en helt annan sorts helg än vad jag har haft. Om jag känner de rätt så har det varit helt annat än lugnt och det ska bli spännande att komma tillbaka imorgon och få höra allt skvaller!



Kommentarer
Postat av: Ida

tja! har du fått mitt sms?

Postat av: Ida

jag skickade ett sms till ditt svenska nummer också och skrev att du skulle sætta i ditt norska før att du hade fått sms :) men jag undrar iaf om du kan køpa det dær guld skærpet från vila till mej i julklapp?? Ni får bo hos oss! tror jag! fast vi jobbar nog hela helgen..

2007-11-30 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback