snart så

Om exakt två veckor kommer jag sitta på gräset i solen, full och glad och hånglandes med någon 15åring. Hultsfedsfestival så klart, vad annars!? Här är bilder från förra årets
168577-88168577-87

Åh, så kul! Jag är störtsugen på Roskilde också, nån annan som är sugen? Idag bokade vi in oss hos Boman i Borlänge också, under peace and love festivalen då bland annat jason mraz ska spela. Topp sa jag till tjocke sven!

Jag har varit i Sverige i....eh, några dagar nu. ( vem har koll på hur länge?) Det är sköönt. Jag har umgåtts med min emma. Vi har varit i Ånn och tagit hand om barn och hundar. Idag blev det en Sundsvalls sväng, jag, minemma, emmaw och sofie. Vi avslutade med ikea. Jag var rätt trött och tacksam för att det fanns många sköna sängar, soffor och stolar.
Min förskylning har blivit lite bättre. Det gör inte så mycket ändå, jag tycker att jag får sån sexig hes röst när jag är förskyld. Fast klart att det är jobbigt att tvingas gå omkring med en toalettrulle i väskan ( näsdukarna tog slut för länge sen)

Nej du, nog om mig. Imorgon ska jag jobba på dagis, nu måste jag sova. Fast jag har fått massa heroes avsnitt av erik plus att jag laddat ner alla O.C, så kanske jag kan nörda ett litet tag till...

Agnes, om du läser så är jag jättenyfiken på vad som händer. Vad var portkillens hemliga vapen? Har ni gått under jorden eller löste saker sig med hyran? Jag saknar dig och toffsen!

Kommentarer
Postat av: din emma

minemma, de gillade jag verkligen att heta! :) ska vi inte ha oc helg i helgen? kan jag komma till lit och sova med dej och så kan vi ta långa promenader, kanske springa lite och på kvällarna kan vi gå ut i våra fina koftor och strosa med hundarna och bara mysa? i like!?

2007-05-29 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback