save the rave

Igar blev jag tokglad nar Agnes hade kopt basta presenten nagonsin till mej, namligen en save the rave tshirt! Det dar med rave har blivit super hypat i var lagenhet ett tag nu, det har till och med gatt sa langt att mitt nya smeknamn ar "ravelin".
Jag har jobbat min sista dag pa jobbet, vilket kanns sjukt skont och lite sorgligt. Vi gick ut och firade i onsdags, jag fick jattefina orhangen och halsband samt ett gulligt kort och gratis cocktails. Sen drog vi vidare till Soho, jag, min manager och Sandra. Dar drack vi annu mera gratis cocktails innan vi gick pa The End och sen slutade kvallen med att jag foljde med min manager ut i fororten for att sova dar. Gratis cocktails ar kanske inte sa bra anda.
Det ar fest varje dag nu innan hemresa. I torsdags var vi pa roxy, pa vagen hem traffade jag mitt ode. En kille som heter Timothy och som jag helt random har sprungit in i pa gatorna i London 3 ganger tidigare. Varje gang har vi hangt och sen har jag av nagon anledning inte svarat pa hans sms och sa har det runnit ut tills vi springer in i varandra igen. Han ville att jag skulle folja med honom till en hipp klubb dar Justin Timberlake hade haft spelning, men jag var sjukt trott och ville bara hem. Vi bestamde istallet att vi skulle ses dagen efter. Jag fick ett sms tidigt pa morgonen dar han fragade om jag ville traffa honom och lovade att om jag inte ville skulle han aldrig besvara mig mer. Jag ville sjalvklart, han maste ju vara mitt ode! London ar sjukt stort och sa springer vi in i varandra sa dar gang pa gang. Igar hade vi date iaf. Jag borjade med att vara forsenad. Vi skulle ses halv tio.Han ringde mig nar jag satt och fnissade i lagenheten och fragade om jag trodde  jag skulle hinna i tid, sjalvklart sa jag men vad ar klockan forresten? Da var den halv tio och jag fick springa samt skammas lite. Sen drack vi drinkar och pratade allvar och oden, tills vi drog pa den hippa klubben dar vi bara fick ga forbi hela kon.

Idag har vi alla sovit och slappat. Alla 7 har legat i samma sang sa ingen skulle kanna sig ensam. Ikvall ska vi pa rave! Jag ska sjalvklart ha min nya tshirt.
Men nu maste jag boka nan slags resa hem fran sthlm. Vi syns i ostersund om nagra dagar!

Kommentarer
Postat av: maria

save the rave: jag vill se en bild

Postat av: Anna

MEN DÅ KAN DU JU INTE BARA LÄMNA HONOM DÄR JU?! om han e ditt öde?! ska ni träffas mer innan du far hem eller? måste uppdatera om han! Puss och ha det kul sista dagarna.

2007-05-20 @ 14:08:50
URL: http://annaekberg.blogg.se
Postat av: emma

ehhhh!! hallå!! jag ringde alldeles nyss och då sa du ingenting om timothy, hur kunde du hålla dej?? vi ses snart, jag längtar! puss och kram

2007-05-20 @ 19:40:03
Postat av: Maria

Trodde du hade blivit bortrövad där ett tag...! Hultsfred nästa=)

2007-05-20 @ 23:26:21
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback