problems

Hej alla ni! Jag har inte uppdaterat pa ett tag, men det har varit sjukt mycket nu alltsa.....Jag har inte tid att dra hela langa historien med alla slagsmal och brak och san skit, men vi blev hotade med vrakning fran lagenheten, hade ett krismote och kom fram till att vi far bo kvar till den 23 maj och att om vi lyckas hitta 7 nya personer kan vi fa tillbaka varan deposition. Vi har tydligen bott dar olagligt och ingen av oss ar beredd att skriva ett 6 manaders kontrakt. Igar hade vi en lacka i ett av badrummen, det rann vatten fran ett ror. (Nar jag sager rann menar jag inte droppade) Imorse blev vi vacka av portkillen, da lacker det ner till affaren under oss sa deras kunder var tydligen vettskramda. Nu innan jag gick rann det vatten ner fran taket i stora sovrummet och i vardagsrummet och i hallen var det en stor spricka i taket dar det stadigt doppade vatten. Vi har enbart haft hett vatten, nu har vi bara iskallt och nar vi ringde om lackorna far vi hora att ett stort ror har spruckit pa 5te vaningen. Vi bor pa forsta, sa jag kan ju tanka mig hur 4de ser ut....
nu maste jag pa jobbet. Jag har forresten jobbat 9 dagar i strack med nastan enbart 10 och 14 timmar per dag och jag har aven sagt upp mej sa den 16onde slutar jag. Nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj oj oj, mycket info på få rader. Det där med läckan låter ...ehm, spännande är väl inte rätt ord, men... blött.

2007-05-04 @ 22:46:34
Postat av: Egon

Jag hade precis börjat blivit orolig för vad som hänt med dig Elin. Har inte hört från dig på jättelänge... Läskigt med allt som hänt, hoppas det ordnar sig och att ni får tillbaka er deposition. Vi har just varit på konsert med Pistvakt med Ida och Erik. Det var mysigt och skoj. Hoppas allt är bra med dig och att du kommer hem snart. Krames

2007-05-05 @ 00:14:29
Postat av: Anna

Å herregud vilket trassel! Hoppas det löser sig iaf så du kommer hem. så får du och emma åka på semester till Göteborg i sommar! :) Puss och kram, Anna.

Postat av: emma

aaaaaahhhh. de händer en massa hör jag.. och jag glömde att ringa upp igen. skäms så innibombens! och nu har du säkert gått på jobbet eftersom mobilen är av. gaaah. aja, jag provar och ringer igen, och igen och igen. har ringt säkert 7 dar isträckt. men som sagt, du har ju jobbat som bara den. men snart är de över! och du kommer hem!!! yippi!! saknar dej min vän. puss och kram din

2007-05-05 @ 16:11:10
Postat av: tovsan

haha jag skrattar sa jag kissar pa mig. det ar roligare att lasa om varat liv an att faktiskt leva det. vi har overlevt fredagsnatten iaf om vi ska se nagot fran den ljusa sidan. oj snart maste vi ga hem. puss kelin!

2007-05-06 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback