drama

Hej! Hoppas jag inte skramde nan med mitt forra inlagg, det blev ratt snabbt skrivit...Man kan ju inte saga annat an att det hander grejer har iaf! Men lite drama har aldrig nan dott av.
I fredags efter jobbet ( jag slutade 24) tog jag en taxi till Brick Lane dar resten av ganget var. Vi drog pa en klubb som stangde 8 pa morgonen och vi var riktigt laddade for en helkvall, som dock slutade i tarar och brak bara nan timme senare. Lang historia. Lordagen var jag ledig, men valdigt trott. Lite shopping blev det anda, sen en tidig kvall.
Forra veckan var Per har, kul att traffa honom igen!
Idag har jag jobbat hela dagen, vi har haft kanalkarneval med massa folk, jattekul! Och nu ar det inte lange kvar tills jag aker hem, vilket kanns jatteharligt men samtidigt valdigt trakigt. Det hander liksom mera grejer har an i lilla Lit. Innan jag aker har jag massa planer. Jag ska pa rollerdisco, speeddating och till alla klubbar jag inte varit pa an. Jag ska shoppa, hanga i HydePark, dricka ol i Camden och ga pa rave.
Det kommer bli bra.

Kommentarer
Postat av: Camden

Ljug en massa på speeddatingen, säg att du är läkare och snart färdig. Att du egentligen bor i en herrgård i skåne. Säg att du har blå ögon och är typ 180 lång, nä just ja det ser dom ju. hmm men you get it...

2007-05-07 @ 13:33:04
Postat av: Anna

- Jag vill gå på raaaaaaaaaaaaavee.
- Men har du inte läst senaste numret av Veckorevyn? Där står det att det är ute med rave.
- Va? Få se! Vart då?
- Här!
- Men faaaan!
Ha ha ha, fucking Åmål. :)
Ha så jättekul din sista intensiva tid.
Puss och kram!

Postat av: emma

ojojoj, du ska verkligen hinna med en massa innan du kommer hem. skulle gärna komma och uppleva tiden med dej men de är hundkurs nu varje onsdag och nästa lördag ska stefan ha 50årskalas så jag kommer inte. jag vet! de suger, men nu blev de så. förlåt. puss ochkram din

2007-05-08 @ 13:16:59
URL: http://emmapalsson.blogg.se
Postat av: eeeeeemmmmmmmma

hej hej! ville bara berätta att winnerbäck kommer att spela i sporthallen hemma här i östersund den 14 november!!!! coolt eller vad? kul kul kul tycker jag. aja, ville bara berätta de :) puss på dej snygging

2007-05-08 @ 22:24:35
Postat av: ida

uppdatera nuuuuuuu!

2007-05-19 @ 12:22:14
URL: http://www.idahooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback