bye london

Nu sitter jag här i min soffa, iklädd mina pyjamasbyxor och med min hund snarkandes brevid mig. Jag är hemma i Norrland igen. Kan inte sova, är alldeles för tokförskyld. Vaknade massvis med gånger i natt då jag var tvungen att sätta mig upp för att funderar ut var f-n jag var någonstans. Var var alla människor liksom?
Igår morse lämnade vi London. Väl i sthlm strosade jag och lillemma runt ett tag och förundrades över hur tyst allt var.
Innan vi åkte hann vi såklart med en del också. Vi var på funworld, där jag blev avkastad av mekaniska tjurar och Agnes fick elchocker i elektriska stolen. Sen gick vi på regnskogscafe där det blixtrade och djuren rörde på sig. Vi hann med Walkabouts en sista gång. Vi tillbringade några härligt soliga timmar i parken med en flaska champagne. Jag kom fram till att min öde inte alls var mitt öde.
Det känns tråkigt att ha lämnat London, men samtidigt så behöver jag vila nu.

Kommentarer
Postat av: Karl Hemborg

Jag undrar vad som har hänt med dig där borta. Du är som förbytt? (Sluta dissa mig på msn)

2007-05-24 @ 11:54:41
Postat av: Stina

Välkommen hem! Jag och David träffade som du säkert vet Ida och Erik förra helgen, ska bli skitkul att träffa dig oxå nu om två veckor på Åland. Ta hand om dig! Kram

Postat av: Stor-Emma

Heeeeej Kelin! Jag blev jätteförkyld så snart jag kom innanför dörren. Vadan detta? Ren luft och näringsriktig kost? PUSS!

2007-05-26 @ 12:46:26
Postat av: Anonym

tjena svinet, alltsa det har ar inte nice at all. har sitter vi och grinar i london och ingen kelin ringer och trostar oss.

2007-05-28 @ 13:14:19
Postat av: Anonym

forlat for forra inlagget.puss

2007-05-29 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback