"you have been officially scouted"

image20


Of course I have.

Hej forresten! Nan har gjort om bloggupplagget. Det kanske ar darfor jag inte har skrivit pa nagra dagar. Jag har forsokt men det har inte alls fungerat.
Hur som helst. Jag jobbar. Det funkar bra, jag gillar det faktiskt lite grann anda. ( shit, sag inte till nan att jag sa sa. )
Haromdagen fick jag lon. Sa igar var jag och shoppade, kopte varldens finaste halsband, OMG jag ar sa in love! Vi var aven ute igar, pa The End. Det var valdigt bra forstas.
I lordags var jag och Anna pa Agnes pub och halsade pa och tog en ol. Trevligt, forutom att jag holl pa att bli bestulen. I min vaska hade jag mitt pass, alla mina bankomatkort, nycklar, mobil, ja ni vet allt sant som man skulle typ do om man blev av med. Vaskan hade jag hangt lite nonchalant over stolsryggen ( STUPID, da far man nastan skylla sig sjalv). Hur som helst, en tant gick forbi, min stol gungade till lite och jag vande mig om, sag att hon hade min vaska i handen och borjade genast skrika. Hon korde nan konstig ignorant stil och pratade i mobilen samtidigt som hon vande sig bort fran mig, slappte min vaska pa govlet och nar jag kom  upp efter att ha dykt ner efter den var hon borta. Puh. Jag har iaf min vaska kvar. Kvallen innan blev Jonathan ranad pa allt han hade av en stor svart kille. London ar lite farligt anda.
Angaende rubriken da. Igar nar jag var ute och shoppade pa oxford street kom det fram en tjej och fragde om jag skulle vara intresserad att vara med pa reklambilder eller i musikvideor eller liknade. Jag svarade nat i stil med "ehhh...well...yeah. i guess" Hon tog mitt nummer och en bild pa mig och sa att de skulle hora av sig inom en vecka.  Okej.

Idag ska det flytta in en ny kille. Det ska bli kul. Snart ar det nastan jag som bott i lagenheten langst av alla som bor dar nu. Laskigt!

ok, puss nu


Kommentarer
Postat av: Stina

Kul att ha blivit scoutad! Kjam

2007-03-06 @ 18:37:58
Postat av: Anonym

Shii, nice. Jag har varit ute och åkt skidor hela denna dag. Ungefär hur fint väder som helst. Sjukt. Piz

2007-03-07 @ 16:15:04
Postat av: Anonym

med dom vackra ögon förstår man att du blivit scoutad!!!!!!!!!!!!
men varför måste du "hålla i dej i väggen"
Du är bäst.
kram mamma

2007-03-07 @ 17:09:25
Postat av: Helena

Du är så snygg Elin! Hoppas allt är bra.

Postat av: Maria

shit, tur att du märke tanten med väskan... annars hade det blivit jobbigt vill jag lova. Du har väl för guds skull försäkring? fast det kanske fortfarande går på hemförsäkringen...!? aja, jag om någon borde veta tycker man. Men du, tack för att du förgyller några minuter med dina härliga inlägg=)

2007-03-07 @ 22:52:21
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback