Ok, so I had a boring week. Happy now?

Mmm, jag har haft en lugn och trakig vecka. Hoppas ni blir nojda da, alla mammor och pappor och ni annu aldre.
Jag hade tisdagen och onsdagen ledig. I vanliga fall hade party varit en sjalvklarhet da. Men inte denna vecka. For det forsta har jag varit sjukt pank. For den andra har jag varit sjukt pank. For det tredje har jag varit sjukt pank. Lite har det ocksa berott pa att jag inte har haft nagra som helst pengar.
Sa vad har jag gjort da? Jo, Emma har varit hemma fran sitt jobb for hon har varit sjuk, sa jag har hallit henne sallskap. Jag fejkade att jag var lite sjuk ocksa, sma hostningar har och dar. For att hon skulle ma lite battre och for att jag skulle kunna ligga i soffan med henne och kolla pa fem filmer i rad. Sa jag har atit massa frukt och sanna trakigt nyttiga saker ni vet. Pa onsdagen kande jag att om jag anda ska vara trakig och halsosam kan jag lika garna passa pa att motionera lite ocksa. Det var ett tag sen sist. Sa da gick jag en shoppingrunda.( Konstigt hur man ALLTID kan ha pengar till klader, hur pank man an ar?! ) Resten av veckan har jag jobbat, det har varit manga 12 timmars dagar den har veckan. ( lite norgekanslor over det nastan!).
Jaha, roligare an sa har inte min vecka varit.
 MEN. Hav fortrustan, ni som inte ar mammor eller pappor eller nat annu varre. ( oups, aldre menar jag). Jag tog igen hela min trakiga vecka ganska rejalt igar....Igar var det lordag, jag klev upp vid elva efter cirka 3 timmars somn. Kunde verkligen inte sova fredag natt, hade jobbat till tolv pa natten och nar jag kom hem var de flesta ute och festade nanstans. Sen kom de indroppandes med jamna mellanrum och jag vaknade och klev upp varje gang. Hur som helst. Jag och Emma korde en shoppingrunda pa lordag formiddag. ( jag fick lon i fredags och nu ar hyran antligen betald och jag har fortfarande pengar over sa det brinner rejalt i mina shoppingfingrar) Vi kom hem, slangde ihop lite tacos som  jag avnjot med en flaska rott vin, sen drog hela ganget ner pa "var" pub och jag at en himmelsk god appelpaj samt drack en lika himmelsk, om inte himmelskare ( ja, jag vet att man inte kan saga sa, men prova, det ar kul) baileys. Den blev det en san dar kvall nar det kanns som det absolut basta man kan tankas komma pa att gora ar att bjuda pa drinkar. Sa det gjorde jag. Klart alla ska ha en baileys och klart att ni ska ha en drink till, truga inte nu! Efter ett tag blev Emma riktigt sugen pa att aka till Walkabouts, det stallet som vi var pa forra helgen. Jag ar ju inte den som ar den, sa sjavklart foljde jag med. De andra bangade dock. Val dar lyckades vi pa nat satt dricka ANNU mera. ( bli inte orolig nu, jag var inte SA himla full). Vi dansade och skrattade och helt plotsligt var klockan en timme for mycket. Eller for lite? Hur som helst, det var dags att aka hem. Jag har inte en aning om nar jag gick och la mig eftersom jag blev sa otroligt forrvirrad av att vi stallde om klockan, men jag kommer ihag att jag suckade " oh, om en kvart maste jag borja jobba!" och fick till svar "nej da elin, det ar om tva timmar". Hmm. Inte mycket somn den natten heller. Idag har jag jobbat och det har gatt bra.
Nu maste jag ga hem och tvatta. Hejda.

Kommentarer
Postat av: emma

å jag blir så fnittrig av dina inlägg! och de är så härligt. längtar efter dej min vän! puss din

2007-03-26 @ 19:24:48
Postat av: din syrra!! jahoooo

hej!
jag och erik kommer hem pa fredag morgon! nar kommer du? aker du ryan air? (vet inte varfor ja fragade de, kanske for att varat bagage vager typ 50 kg tillsammans... ) hihi men jag har kopt fem par byxor och tre klanningar!!!!!!!!! du far lana!

2007-03-28 @ 09:49:20
Postat av: maria

jodu Elin, kan ju kanske lite smått erkänna att jag saknar dig med! När kommer du hem? Skulle va grymt att åka till london över nån helg...

2007-03-28 @ 15:22:08
Postat av: Anonym

jag ville bara berätta att jag inte kommer i helgen. jag måste jobba på fredag. skit! men ! de kommer ett långt brev nån dag, har nämligen (kors i taket) postat de idag! jag saknar dej! puss din

2007-03-28 @ 19:30:13
Postat av: maria

hej elin! hur länge ska du stanna i london?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback