my weekend

Hello sweden!
Idag ar det sondag och jag har nyss slutat jobba. Ar rejalt trott och ska verkligen ga och lagga mig tidigt ikvall. Forst vill jag bara beratta om min helg! Vi borjar i fredags.
Efter lite funderande blev det sa att vi hangade pa Lorenzo till Koko ( jatteschysst stor klubb i Camden). Vi forfestade i lagenheten och sen akte vi nastan allihopa. Vid bankomaten har utanfor traffade jag nagra norskar som vi genast bestamde oss for att efterfesta med. Jag, Anna och Emma stannade langst pa Koko, vi akte hem vid halv fyra tiden och ringde norskarna. De var fran Bergen och det var kul att snakke norsk igen ( iche en pejling). Vid halv sex kastade jag ut dom for da var jag ratt sa trott. Halv elva ringde Agnes for att beratta att hon var pa vag hem och da visste jag att det inte var nan mening att forsoka somna om... Sa jag vackte Emma istallet for att beratta att norskarna hade glomt en hel pase full med smirnoff vodka, red bull och massa olika olsorter i lagenheten. Varan lycka var gjord! Sen kom Agnes hem. Hon var fortfarande full och berattade att hon skulle borja jobba klockan 13 och hennes plan hade varit att sjukanmala sig men eftersom hon hade festat med jobbet kvallen innan och dessutom dackat i deras staff lagenhet insag hon att det inte skulle fungera. Sa da ringde hon for att saga upp sig istallet! Det fick hon inte, det var St Patricks day och tre stycken hade redan sjukanmalt sig. Efter mycket tjat gick jag med pa att ge henne ett glas vodka redbull och sen vinglade hon ivag till bussen.....I'm telling you, she IS crazy!
Sjalv hade jag massa planer for dagen men ingen energi sa jag tog det ratt lungt, grat till nagra sorgliga filmer och sa dar innan jag, Emma och Stefan drog ner till "var" pub for en ol. Sen kom andra Emma hem och vi akte till Walkabout, en australiensk pub. Dar var mangder av folk och mangder av St Patricks mossor och ett riktigt bra liveband, sa det blev en trevlig kvall. Vid 3 tiden stupade jag i sang for att vakna av vackarklockan vid 8 imorse. Och nu ska jag som sagt snart ga och lagga mig.

Har ar jag och Emma och Emma som jag bor med. ( varfor heter alla alltid emma for!?)
168577-23

Ena Emma gillar inte att vara med pa kort.

Appropa det sa saknar jag er mina Emmor hemma i Sverige tokmycket! Men vi syns snart.
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: ida

fy fan vad du ar rolig!

2007-03-19 @ 04:01:24
Postat av: Anonym

jag håller med ida! men va du har fullt upp hela tiden verkar de som! puss vi hörs snart

2007-03-21 @ 19:21:38
Postat av: agnes

hallå jag framstår som lite av en oseriös människa på din blogg ravelin!!!!!!!!!!!! :(

2007-07-13 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback