my day off

Ledig idag! Vadret har varit toppen. Var valdigt konstigt att vakna imorse och ingen utom Stefan var hemma. Alla andra har fatt jobb eller var i skolan. Hander inte sa ofta. Jag stack ut och kopte mig ett par solglasogon ( for pengar som egentligen inte existerar) och nagra tidningar, sen drog jag ner till Hyde Park dar jag satt pa en solig bank med en latte och nagra cigg i en timme. Mmm, ljuvligt! Nar jag trottnat pa solen gick jag och kopte brun-utan-sol servetter. ( man far anda ingen snygg branna med mina gigantiska solglasogon). Sen rakade jag kopa ett par jeans ocksa( den har ganger for pengar som VERKLIGEN inte existerar ).
Nu sitter jag har pa internetcafet med min andra latte for dagen ( det ar nog min nya grej tror jag).

Igar var jag och Emma ute pa en australiensk pub i Shepards bush med tva killar fran Nya Zeeland.  Vi drack snakebites ( vilket ar ol blandat med cider blandat med svartvinbars extrakt. Inte alls lika ackligt som det later, tvartom valdigt lattdrucket, och darfor inte helt ofarligt heller....) Killarna holl pa att fa oss utkastade fran bade stallena vi gick pa, for att vi var sa hogljudda. Men de var hysteriskt roliga och bade jag och Emma skrattade tills vi nastan grat. Jag har lart mig en massa nya partylekar som kommer passa perfekt for Vemdalen!
Ikvall ska jag ut till Agnes pub ( mm, den dar jag holl pa att bli bestulen sist). Hon jobbar till 22 och sen ska vi dricka lite och kanske blir det nagon club senare. Jag borjar anda inte jobba forran klockan 17 imorgon....

Jag ska forsoka fixa lite nya kort ocksa som jag kan lagga in!
Och just ja, Johan grattis pa 18 arsdagen! Boman, grattis pa 22 arsdagen! Emma Olofsson (jag tvivlar pa att du laser det har, men anda) ,grattis pa 21 arsdagen! Om det ar nagon mer som fyller, sa grattis till er ocksa.
xoxoxoxo


Kommentarer
Postat av: Karl

Coolt, jag har försökt ringa dig, men utan vare sig svar eller svar. Ja, alltså, det är jag som är Karl, Elins flickvän...

2007-03-14 @ 16:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback