just another sunny day

Ah, det ar sa himla harligt vader just nu! Jag njuter i fulla muggar och all min lediga tid spenderar jag ute i solen sa darfor har jag nu fatt en harligt rosig solbranna. Eller inte. Vadret ar ackligt fint skulle jag vilja saga. Speciellt nar man maste jobba hela dagarna. De dagar jag val har varit ledig har jag verkligen tankt ga ut och njuta av solen men oftast har det slutat med att jag nojt mig med att oppna fonstret lite istalllet..... Om det ar soligt imorgon pa min lediga dag, da lovar jag att ga en lang promenad i Hyde Park eller varfor inte hitta en trevlig uteservering? Problemet ar ju att eftersom jag ar ledig imorgon sa ar chansen/risken ratt sa stor att jag kommer vara tokbakis ocksa.
Imorse akte Per hem, vi hade lite avskedsfest for honom igar. Hade gjort tacos, men eftersom han inte slutade jobba forran klockan 22 sa hade vi redan atit upp allt nar han kom hem. Oups. Men jag tror att han blev glad anda.
Idag har jag jobbat och oh shit, fredagar ar busy, busy. Skont att fa ga hem klockan 5 iaf.
Annars har jag slingat haret igen ocksa. Funderar pa att klippa mej, men nej vet ni. Om jag inte har nat roligare att skriva an det har sa kan jag ju nastan lata bli.
Ok, hejda!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Tusen tack för ditt tips. Antar att jag har inget annat val än att låsa in mig om jag inte klarar av att spara..! Hur är London? Kram

Postat av: maria

vad har hänt med utelivet? jag var inne på www.dirtydirtydancing.com och kollade. jag saknar det så mycket. och dig!
varför blev det ingen tacofest när jag skulle flytta? :'(

2007-03-12 @ 02:30:38
URL: http://backstagepass.blogg.se
Postat av: maria

vad har hänt med utelivet? jag var inne på www.dirtydirtydancing.com och kollade. jag saknar det så mycket. och dig!
varför blev det ingen tacofest när jag skulle flytta? :'(

2007-03-12 @ 02:30:39
URL: http://backstagepass.blogg.se
Postat av: ida och erik

tjena!!! du! du skulle alskat kuala lumpur! asstora shopingcenter med alla mojligt jattebilligt! a en stor topshop me massa elin klader ocksa billigt!!!! nar aker du hem? visst blir de vemdalen va???????? VI SAKNAR DEJ!!! puss och kram ida och erik

2007-03-13 @ 08:08:25
Postat av: emma

nu har jag nyss kommit hem från en dag i backen. har tränat på skidor! tyvärr är jag inte så duktig än.. men jag ska bli! måste ju kunna ta med oss fickpluntan i vemdalen =) jag ska gå och läsa mitt mail nu och maila istället.. puss och kram, jag saknar dej min vän

2007-03-13 @ 15:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback