kaffedrinkar och kanottur

Idag har varit en bra dag. Vaknade imorse med mammas nygräddade sconeslukt i näsan. Vi åt alla frukost tillsammans och konstaterade att det hade inte hänt på en si sådär....10 år. Sen började Johan jobba, Emma cyklade hem och vi andra tränande Jullan på lite mer agility. Sen fixade jag shyssta kaffedrinkar till alla. Nästa gång ska jag göra iskaffe.
Efter det stack jag, Ida och Erik ut på en skön kanottur. Jag hade en himla kanot-tur ( haha) för jag fick sitta i mitten och titta på medans dom rodde. ( fast det heter inte ro när man PADDLAR ju) Vi badade också, skönt var det.
Nu har jag precis bränt några peaceandlove skivor och pratat med Boman.
puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Nä, hultsfred var ju ingen direkt höjdare i år. Du är alltid välkommen till halmstad om du känner för lite beach och party! Jag kommer nog inte hem förns i Aug, så det bli ingen Yra. Har dessutom inga pengar till det eftersom jag får min enda vettiga lön i
Augusti(!?). Annars sommarplaner?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback