Så mycket kärlek!

I torsdags packade Östersunds coolaste brudar in oss själva, 15 par skor, hinkvis med smink och massa alkohol i Emmas bil för att köra ner till Borlänge, ner till peaceandlove festivalen, och viktigast- ner till borlänges coolaste brud, ANNA BOMAN!
Vi fick fyra dagar av massa skratt, massa kärlek, massa pussar, massa bra musik, massa härliga människor och...en jävla massa blåmärken.


168577-131

Emma och jag gillar att pussa boman så hårt att hennes tunga ramlar ut. Hihi.



168577-123

Oj, nån försöker se mystisk ut. Aha, det är Fröken Svår.



168577-115

Ingen kan komma och säga att vi iaf inte matchade varandra.


168577-112

Man kan inte låta bli den tjejen.

Vi såg en masa grymma artister och band, men bland favoriterna var absolut Jason Mraz ( som var sjukt sexig, och bara det hade räckt för mig. Nu gjorde han ju världens bästa spelning också), Snook ( jaja, jag ska sätta mig längst fram i taxin, tjata inte.)och Lars Winnerbäck ( som var hemlig gäst, gissa om vi blev glada över den överraskningen!) Från öltälten såg vi Sahara Hotnights ( som säkert gjorde en toppenspelningen, eh.) och The Sounds ( som jag verkligen ville se, men just då kändes en öl till viktigare) Jag hade gärna sett The though alliance, men de spelade i en klubb, va fan! Världens kö var det.


168577-124

Jag sjunger Björn Rosenströms låt "Anna" för Anna.
168577-125
168577-121

Hon tycker att det är jättekul.

168577-122
168577-127168577-126

Fast sen fick hon nog. Man kan få för mycket kärlek ibland.
168577-128

Men rätt snart kom hon på att hon älskade mig ändå och då bet hon mig i rumpan.


Vi gjorde alla rätt så galna saker, jag satt på någons axlar under Winnerbäck spelningen och kastade iväg mina skor. Sen fick jag gå barfota och vi knöt plastpåsar på mina fötter, men då kom det en räddande ängel med ett par flipflops. Emma p fick ett härigt cpryck och slängde sina skor rätt in i en häck. Sen fick vi se lite häcklöpning när hon skulle hämta dom genom att kasta sig rätt in i häcken! Jag kan lova att vi hade andningsvårigheter då när vi låg på asfalten och vred oss av skratt! Det slutade med att Emma w öppnade grinden (!), gick in, och kom ut med skorna.
Under Sophie Zelmani ( eller zelmäänyy som jag tydligen säger) var vi rätt så uttråkade så då började vi slå varandra HÅRT på armarna. Den blev en lek som vi lekte varje kväll sen " kom igen slå mig, slå mig HÅRT, slå mig rakt på blåmärken, slå dååå!!! ajjjjjj, inte så ont hahahahahahah" lät det ungefär. Jag kan inte visa mig i linne längre, så fruktansvärda är mina blåmärken!


168577-132



Där hade ni resten av bilderna!

Tack brudar, för att ni är så sjukt snygga och för att vi har så otroligt kul!


Kommentarer
Postat av: Karl

Vilket jävla drag! T.O.M Widegren var med? Härligt!Jaaag är massor med avundsjuk såklart. Krame and Kiss

2007-07-04 @ 21:59:23
Postat av: Ida

åh herregud

Postat av: Stina

När man väntar på något gott...så kommer ett jäääätelångt inlägg, way to go!

2007-07-05 @ 17:32:49
URL: http://toxicgirl.blogg.se
Postat av: din i alla väder

fy fan! de va de bästa blogginlägg någonsin! fasen vad jag har skrattat! puss ochkram

2007-07-05 @ 17:59:20
Postat av: Erik

jag hoppas ni sjöng: Jaaa ee femton åååååååååårr!!

2007-07-06 @ 00:52:45
URL: http://hammerdal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback