så himla....SNURRIG. elller yr

Nu är yran slut. För i år. Men som vanligt - vilket år!  Klockan är över tre, jag kom nyss hem med nattbussen och om ni ser stavlfel så ber jag m ursäkt samtigt som jag skyller på vinet. Man kan alltid skylla på vinet. Jag har haft några mycket trevliga kvällat och jag tror att det enbart är mina kära vänners förtjänst.  Ni är bäst. Jag saknade visserligen soldat Pålsson ( oh nej, nu har jag varit med om för mycket lumpen snack, JAG VISSTE DET!)  men jag hade andra tappra själar, tack och lov.
Igår var jag lagom snygg, jag träffade en tjej jag brukade jobba med på vero moda, så här gick samtalet:
hon " HEEEEEJ ELIN"
jag " HEEEEJ eh.... SANDRA"?
hon " nejje"
jag " nej just det, SARA!"
hon " eh. nej"
jag " nähä...men vad var det du hette nu igen?"
hon" sofie."
jag " ja just det ja!"
 

Nu går jag verligen och lägger mig, imorgon fyller soldat Pålsson år, GRATTIS
här kan ni som inte är bjuna på tårta säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback