Konfirmation och dundermarknad

168577-154


I helgen har Världens Sötaste och Duktigaste Linnea konfirmerat sig!
Hon är den yngste och den enda av oss fyra syskon som gjort det.
168577-155

Sen middag hemma hos oss.



I lördags var det meningen att jag skulle vara chafför åt Ida och Erik som skulle på Dunder i Strömsund. Det började bra, jag hämtade Ida i Hammerdal och tankade bilen innan vi åkte till förfest i Österåsen. Vi kom fram till att jag är en usel fyllechafför då vi bara hann vara på förfesten i cirka en kvart innan jag satt där med ett glas vin i handen. Stackars Emil fick köra istället.
168577-148

Jag var väldigt tacksam och under hela bilresan upp pratade jag oavbrutet med stackars Emil. Bland annat hjälpte jag honom attt hålla utkik efter "råbjörn". ( här är lite oklart om jag menade rådjur eller björn eller kanske båda)
168577-143168577-142


En trevlig helg.

168577-159


Imorgon åker jag till London!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, råbjörn är så jäkla bra! ha så kul i london!

Postat av: Millan

Haha! tack för i lördags, de va ju kanonkul! bra att du inte va chaffis ändå...lite roligare o dricka vin juh ;-) haha råbjörn...?

2007-07-11 @ 10:12:29
URL: http://millert.blogg.se
Postat av: Millan

haha kom o tänka på samtalet du ringde... "det är millan, du vet emilia svedberg, som undrar!" Du ska få igen för det nån dag elin!! ;-P

2007-07-11 @ 10:14:26
URL: http://millert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback