I Åreeee

Hej, befinner mig just nu i Åre, hemma hos Ida och Erik. Jag, mamma och Jullan har just gått en lång promenad i regnet  medans de andra varit på badet.
Igår kom jag hem från Stenungsund där jag varit och hälsat på Lina, jättekul att träffa den galna tjejen igen! Det var ju ett och ett halvt år sen som jag såg henne sist, då jag och Miriam lämnade av henne på flygplatsen i West Palm Beach. Hon var sig lik, lite galnare kanske....!
Innan Stenungsund tillbringade jag, pappa och Nea några hektiska dagar i älskade London.


Vi hann med massa pub besök, shopping, musikal ( vi såg Fame och den var jättebra) och så lite  turistande.
Allt var rätt oplanerat för mig, då det blev bestämt i fredags att jag skulle till London ( vi åkte på tisdagen) och jag bokade min resa till Lina sen på tisdagskvällen.

Jag har lagt in lite gamla bilder från min mobil också.


Här är världens sötaste katter! Tolouse och O´malley.

168577-176

Boman, jag och Widegren i Borlänge


Mera Borlänge bilder



Hultsfred och sommar



London bilder


168577-160
Och så jag och världens sötaste.

Nu vet ni det. Då ska jag hoppas in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback