this is me...then

Hej, min nya blogg det här. Den förra var ok och visst att mamma och pappa hade läst den länge, men gränsen gick när farmor och farfar började kommentera saker som stod. Eh nja.
Allt i mitt liv är inte för deras öron. ( ögon i det här fallet kanske.)
Så här är jag nu! I ny förbättrad och anonymare form.

Mindre än en vecka kvar till min London flytt nu. Oh shit. Det börjar kännas. Nervöst alltså. Men jag brukar alltid landa med båda fötterna på jorden.

I helgen var det åreee som gällde. Inte för att åka skidor, även fast fan vad länge sen det var. Nej, vi höll oss till allvarligare och mera utmattande saker än så. Vi drack sprit så klart. Eller i mitt fall, vin. Rätt så mycket dessutom. Började förfesten med en massa roliga kortlekar, jag känner som om jag blivit 18 år igen. Men jag älskar fortfarande såna fåniga lekar. Helt plöstligt befann vi oss på Bygget. Inte så mycket folk där, men tillräckligt för att man ska kunna dansa på borden, flörta i toalettköer, hångla med främmande människor och trängas i trappan. Inte för att jag någonsin skulle ägna mig åt såna saker, förutom att trängas i trappan kanske. Kvällen slutade med efterfest i en stuga nånstans halvägs uppför backen.

Jag är nog fortfarande sliten och så kan jag skylla på att jag vilar upp mig inför mitt nästa äventyr, för idag sov jag till halv ett och sen dess har jag suttit här. Ska genast gå och iaf borsta tänderna. Pyjamasen får sitta på ett tag till.

xoxoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback