sunday is date day

Hello varlden!
Hur mar ni idag? jag mar ratt sa gott faktiskt.  Det kanns mycket battre idag.
I lordags var vi ute pa en pub har i narheten och tog nagra ol. Traffade en kille, Stephen. Bestamde att vi skulle ses dagen darpa sa igar hade jag en riktig datedag. Vi mottes upp vid halv tva och promenerad ner till Themsen, skulle aka det stora parisehjulet dom har dar men det var visst stangt. Sa vi fortsatte, at pa en mysig pub, gick till en annan pub och drack nagra drinkar. Hemma igen vid 7tiden. Trevlig dag! Lite kul bara att trots att jag skrek mitt namn i hans ora sakert 15 ganger i lordags och aven bokstaverade det (E L I N) sa hade han med tanke pa smsen inte fatt det ratt anda.... "hi elim, how are you today" Elim. Det later som om jag ar nat riktigt daligt lim ( har snackar vi inte B-lim, har snackar vi E-lim liksom)

Hursom helst. Ikvall ska vi ut, jag tankte bli riktigt full och jag tankte ha riktigt kul.

Nej, inget jobb an heller. Jag antar att jag skulle kunna anstranga mig mer..... I will.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du sitter väl inte i klistret nu?

2007-01-29 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback