my london, london, london

Antligen London!
Kom fram igar eftermiddag, akte tag till centrala london och sedan taxi till lagenheten dar jag skulle bo( trodde jag iaf...) Fanns fyra olika knappar att ringa pa vid ytterdorren, hade ingen aning om vilken som jag skulle ringa! Tryckte pa forsta basta och sluddrade fram ett osammanhangande " ehh, jag tror att jag ska, ehh bo har..?"( pa engelska) killen som svarade undrade om jag verkligen hade ratt address  men snart brot han ut i ett " hey wait! are you swedish?" Visade sig att jag var pa helt fel gata, men att killen som bodde dar kande de som jag skulle bo hos.  Sa han ringde Maria som kom och hamtade mig och mitt bagage. Det roliga var att anledningen till att han kande dom var att nar Maria och Agnes kom till london hade dom gjort samma sak och ocksa ring pa hos honom forst!
Lagenheten var harligt skabbig ( harligt skabbig?) och de ar trevliga de som bor dar. Vi akte pa marknad och kopte sprit och sen gick vi ut till en pub igar. Jag var dock alldeles for trott for att ha riktigt kul, sa vi gick hem ratt sa tidigt och sov. Nu sitter vi pa Internetcafe och strax ska jag och Per ivag kolla pa fotboll! ( det du johan!) Vi ska visserligen "bara" sitta pa en pub och kolla, men anda! Imorgon tankte jag borja soka lite olika jobb, hoppas att jag har turen med mig. Sen ska vi till nagon indie pub pa mandag ocksa, kan bli kul!

Okej, hoppas allt ar bra med er hemma!

Kommentarer
Postat av: Ida

åh gud vad roligt! skönt att allt är bra! har du fått mina sms? haha, du skulle sett mej igår =) hade dina svarta, spetsiga låga skor, dina dieseljeans med hål på, ett av dina linnen, din bh och ditt läppglans =) och min mascara! skitkul! din kofta också förresten=) tack för lånet! ringer dej nån dag, har nåt roligt att berätta! stor puss och kram /lillsyrran

2007-01-21 @ 21:36:46
Postat av: emma

hej! hur har de gått med jobbsökandet idag?? vi har ätit tacos hemma hos emma och jag är proppmätt. saknar dej min vän! puss och kram

2007-01-22 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback