i´m your snowangel

E och E har nyss varit här. Vi åt en massa, som vanligt när vi träffas. Och så skrattade vi en massa, som vanligt. Världens mysigaste tjejer!
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag och julia var ute i snön, gick en promenad och skottade och gjorde vackra snöänglar. Iaf så gjorde jag vackra snöänglar, hon trampade mest sönder dom.
Imorgon är min sista dag i Sverige på (förhoppningsvis) ett tag! Jag är så glad över att få komma iväg men samtidigt så är det lite svårt också. Helst vill jag bara vara där så jag slipper ligga här och fantisera och fundera över hur det kommer gå. Jag skrev klart mitt cv idag, förmodligen det sämsta cv som någonsin skrivits. Jag räknar med att lyckas charma till mig nåt jobb ändå. Nåt slags jobb måste jag väl lyckas få! Jag kan vara rätt så charmig...( speciellt när klockan är fem i två och jag har druckit alldeles för mycket och du är riktigt ful. Då är jag farligt charmig)
(fast jag tänker självklart inte söka jobb full)
(eller hos fula killar för den delen)
Hmm, nog om det!

Jag ska sova. Om ett tag

xoxoxoxo

Kommentarer
Postat av: idaaaa

lycka till i london! ring mig!

2007-01-20 @ 13:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback