good morning sunshine

godmorgon varlden! Jag ar sjukt bakis idag, alldeles skakig. Igar gick jag runt i 5 timmar och sokte jobb. Jag passade forstas pa att shoppa lite ocksa ( nytta med noje!)Varldens sotaste topp fran topshop. 
Sokte bara 4 olika jobb tror jag. Idag ska jag soka lite pub jobb. Sen var det fest. Vi satt allihopa i lagenheten till en borjan och drack vin, sen skulle vi pa nagon indie klubb. Slutade med att bara jag och per gick ut. Det var schysst iaf, bra musik men lite lite folk. Var ashungriga pa vagen hem och jag var sa har -- nara att betala 39 pund for tva kebaber. ( 39 pund, det ar typ ....500 spann kanske) Istallet at vi flingor. Jag sov gott igen, trots att sangen ar den oskonaste sang jag nagonsin legat i. Ska satsa pa att vara full varje gang jag gar och lagger mig sa ska det nog funka ( skoja bara mamma)
Idag har vi kollat pa sakert 100 avsnitt av the simpsons. Och nu sitter jag har och surfar, fast just ja, jag skulle soka jobb. Ok, hejda

Kommentarer
Postat av: ida

haha, yeah vilken snygging!!!!

2007-01-25 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback