butterflies

Hmm, här sitter jag. Kanske inte vad jag borde göra allra mest. Allra mest borde jag göra en miljon andra saker. T ex skriva mitt CV som måste vara klart imorgon om inte tidsschemat ska spricka helt ( men åhh det är ju så tråkigt!) Eller så skulle jag kunna börja packa. Eller tvätta. Eller , ja ni fattar grejen.
Inte många dagar kvar tills jag åker nu. Åh, ni anar inte hur många fjärilar jag har i magen! Tänk om jag inte lyckas få ett jobb, tänk om de jag ska bo med är puckon, tänk om inte pengarna räcker, tänk om, ja ni fattar grejen här också kanske.  Jag tränar på att tänka, " Åh det ska bli så himla roligt det här! Om allt går åt helvete har jag ändå lärt mig nåt och det viktigaste är att man försöker."

Idag var jag och syster på spakliniken. Fick ansiktsbehandling och relaxade i bubbelpoolerna ett tag. Ah, skönt! Sen köpte vi en massa dyra produkter. Jag köpte i.d smink, det ska bli väldigt spännande att se hur det funkar efter allt bra jag har hört om det.

Nej nu kan jag inte sitta här med gott samvete längre ( det kunde jag visserligen inte tidigare heller) Tillbaka till Cv skrivandet och sen packningen och tvätten och så vidare..........

XOXOXOX

Kommentarer
Postat av: Karl

Var ni på mitt SPA, utan att säga något??? Då hade jag ju kunnat fixa superstor rabbat ju! meehhhh

2007-01-27 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback