spring is in the air....or is it?

Hej ni! Imorse var det riktig var nar vi vaknade. Solen sken och alla log. Lite konstigt egentligen, haromdagen snoade det ju och ingen hade ett leende pa lapparna. Vi bestamde genast att strunta i alla trakiga soka jobbplaner,  och bara ge oss ut istallet. Unfortunately sa tar det ju alltid ett tag innan man kommer ivag och nar vi val var klara hade solen hunnit ga i moln och det blaste ratt sa kallt markte vi... Jaja, vi akte iaf till abbey road for att se stallet dar the beatles gar over overgangstallet pa skivomslaget ni vet


Jaha, det var ju kul. Ett overgangstalle har man ju aldrig sett forut liksom. Sen gick vi iaf hela vagen till Camden Market och at god mat dar. Genomfrusna tog vi bussen hem efter att ha funderat ett bra tag pa om vi skulle kopa lite lustgas. I Camden kan man kopa ALLT. Ett party pack med lustgas kostade iaf 30 pund och eh, ja det kanske det inte ar vart. Vi kopte lite smaksatt tobak istallet.
Annars da... jo, jag har gjort ljusa slingor and i like it! Vi var pa roxys i tisdags som vanligt, hade otroligt roligt och har ett javligt hett cigarett brannmarke strax under vanster oga....
Igar var jag och Emma pa en arbetsintervju igen och eh...hmm, nej tack till det jobbet. Med tanke pa vilka som laser min blogg kan jag inte riktigt beskriva det. Men som sagt, det var inget for mig sa bli nu inte oroliga mamma o pappa!
( emma p, jag skickar ett mail och berattar!)

xoxoxoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

det övergånsstället hade jag hemskt gärna velat sett ojoj vad intresseklubben antecknar :D nääärå! hade faktiskt vart lite gött med sol dock!

2007-02-15 @ 18:54:31
Postat av: Pappa

Jag vet inte om jag skall bli orolig för att du inte söker jobb, eller om jag skall oroa mig för att du snart får ett jobb? Kram / pappa

2007-02-16 @ 08:12:09
Postat av: emma

hej hej! nu har jag och iris läst din blogg och insett att du borde komma hem. hallå, jag tror du blir lite knäpp av luften där eller nåt. titta på ett övergångsställe?! hahahha. du kan inte ha mycket att göra! =) saaaaknar dej! härligt att du är nöjd med håret. puss och kram din

2007-02-16 @ 10:33:50
Postat av: Karl

Haha, jag vill också veta vad det är för sjuka jobb du söker. Maila =)

2007-02-16 @ 11:31:48
Postat av: nalu

hej elyn! shit vad jag hade velat komma och bo i london, hade ja haft cash hade de inte varit nått å tänka på men ja lever typ på existens minimum (ordet!) just nu! ja drar till norge om tre veckor typ, inge jobb klart men fått nys om jobb på gardemoen flygplasten i oslo så ja får se! Ja e lätt på till hösten å stycka kött :) å du vi måste kirra hulstfredsbiljetter snart!
take care!
puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback