life should always be a big party

Ida och Erik ar har och halsar pa nu, wohoo! Jag hoppas att dom ska stanna hela veckan ( det finns liksom en ledig sang och allt) men dom snackar bara sitt varme-och-sol snack hela tiden. Vada varme och sol?! London da?
Hur som helst. Jag har inte uppdaterat pa typ en vecka, sa vad har jag gjort? Jo, jag har varit ute nagra ganger forstas. Traffat trevliga fransman och aven en och annan britt. Jag har inte sokt ett enda jobb ( oups....) Igar var vi iaf pa konsert, sag +44 ( nej, jag hade heller aldrig hort talas om dom. men det ar han fran blink 182, travis baker ni vet, hans nya band. fast han hade brutit armen sa han var inte med) Vi hade ett javla flyt iaf, kom till stallet en timme innan inslapp, da var det redan varldens langsta ko. Fragade en trevlig vakt om vi som skulle hamta ut vara biljetter anda maste sta i den kon. Fick till svara att eftersom vi verkade sa trevliga sa skulle han ge oss ett tips, namligen att vanta tills alldeles innan inslapp och da ga och hamta biljetten sa kunde vi bara ga ratt in. Vi tankte, eh ok, men gick till en pub och tog nagra ol. Nar vi kom tillbaka gick kon ( haha kon! inte ko som i kossa, nej ni fattar va) runt hela huset, men vi gick bara ratt fram till dorren och fick komma in pa en gang, bland de forsta in. Det kallar jag flyt. Konserten var helt ok ocksa. Erik gillade den. Sen drog vi hem, Ida och Erik bangade utgang och gick och la sig men jag, Per, Jonathan och Agnes drog till Soho. Hamnade av misstag pa en gayclub och akte hem ratt tidigt, gick pa fest i lagenheten ovanfor istallet innan jag och per slocknade i soffan framfor heroes.

Det var jatteharligt vader igar ocksa, vi at frukost pa en bank i Hyde Park. Idag ar det inte lika varmt...Vi ska strax aka till Picadilly och sen ner till Soho for att kika omkring lite. Jag hoppas Ida och Erik inte hittar nagra resor nu ( de sitter brevid mej och kollar) for da maste de nog stanna nagra dagar langre! Men Ida ar sa radd for moss. ( mmm, det kan handa att det finns nagon mus i lagenheten, men va fan....) Just ja, jag har ju varit och kollat pa en annan lagenhet ocksa! Jag, Charlotte, Agnes och Maria funderar pa att flytta, men inte till den vi var och kollade pa. Hyffsat frasch lagenhet och ratt sa stor ocksa, men varldens ghetto omrade. Jag skulle inte vilja ga dar nar det ar morkt, sa nej tack.
Nej men horrni, jag har mer att gora att sitta har. Jag alskar nar ni kommenterar by the way!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback