I love this city

Jag tankte lagga in annu flera bilder nu, har en massa fran gardagen. Men tyvarr sa dog batteriet i Marias kamera...sorry, next time!
Hela den har helgen har iaf varit helt sjuk. Sjuk som i....sjuk? Fast inte sa dar host och feber sjuk, utan mera sjuk bara. London ar en harlig stad. I love this city! Allt kan handa och det basta ar att allt hander ocksa.
Igar var vi ut igen, jag Maria och Agnes. Jag somnade med alla klader och allt smink pa i samma sekund som jag la mig i sangen ( nan sa att da heter det inte att man somnar, det hetter dacka, men jag haller inte med). Det finns funderingar pa att ga ut ikvall igen men ikvall rostar jag for en soffkvall. Lite heros, lite diet coke, lite filtmys och varfor inte en pizza nar jag anda haller pa? Jag ska anda jobba imorgon. Plus att det ar tisdag imorgon, vilket som vanligt bara kan betyda en sak - the roxy's! I love that fucking place! Och min sota amerikanare kommer garanterat vara dar sa inget skulle kunna halla mig borta. Och lalala, jag ar ledig pa onsdag. Sen pa torsdag ( min fodelsedag som jag hoppas att ni alla redan visste), da borjar jag jobba klockan 12 pa dagen och slutar klockan 12 pa natten. Sweeet. Eller inte. Vi som skulle se Dj a-trak da! Jaja, en fodelsdag, vad ar det? Jag har val aldrig brytt mig om ballonger i taket och tarta pa morgonen och presenter och san SKIT anda. Men oj en san angest jag har haft over att fylla 22! Jag skulle inte ha nagra som helst problem med att stanna pa 21 i nagra ar till. Haromdagen halvsov jag och da dromde jag att jag hade fyllt 25. Den var en san dar skum drom sa nar jag vaknade var jag overtygad om att jag var 25. Da snackar vi angest! Vart tog aren vagen liksom!? Efter att ha funderat pa detta i en kvart ( samt aven dubbelkollat pa mitt korkort!) var lattnaden stor nar jag insag att det inte stamde. Halla, jag ar ung! Jag ar ung och fri och galen och allting ar bara rock'n'roll och jag ska bli som Miriam som aldrig heller blir vuxen.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag kommer ihåg när du fyllde 15 och vi inte hängde upp ballonger i taket eftersom vi trodde att du var för gammal för sånt, då. -Oj, oj, oj. Du blir nog aldrig så vuxen.
Kram / Pappa

2007-02-20 @ 08:09:20
Postat av: Karl

Hmm, jag fyller 24 Elin. Då kan man snacka om ångest. Hjälp! Mina batterier tog slut i mobilen igår när jag ringde till dig. Jag ringer om någon dag igen. Fick en telefonräkning på 1600:- =/

2007-02-20 @ 11:17:00
Postat av: ida

men shit vilken laskig bild med kniven, haha varfor?? ja har tankt jattemycket pa din fodelsedag! onska dig nat sa koper ja me de hem harifran!!!! beratta lite om jobbet!!!! skot om dig a stort grattis i forskott!!! stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback