"godnight princess elaina"

'princess elaina", sa har Lorenzo borjat kalla mig. Jag gillar det. Det ar ratt sa mycket battre an Elim iaf, eller vad tycker ni? Ska jobba pa att fa resten av lagenheten att kalla mig sa ocksa.
I forrgar var jag, per och lorenzo ute. Varat vanliga tisdags stalle, the roxy sa klart. Hade jattekul! Jag gillar indiepop. Igar var jag och Agnes pa konsert. Vi sag lady solverign. Har ni hort talas om henne? Jag hade inte, men hon var faktiskt valdigt bra. Jag gillar hiphop. Sen tog vi tuben hem och bada var ratt sa fulla, framst Agnes kanske. Alldeles utanfor vart hus kom hon pa att hon ville ha lite blommor till lagenheten sa hon ryckte upp en stor planta fran en restaurangs blommlada. Aj da, inte bra. For vem stod pa andra sidan gatan om inte tva arga, irriterade och uttrakade polisman.  De tog sig iaf over gatan pa 2 sekunder och Agnes sprang in i trappuppgangen och jag blev bortrangd vid dorren och fattade typ ingenting nar ena polisen sprang efter Agnes och fick tag i henne huva och drog henne baklanges ner for trappen och ut pa gatan igen. Jag var livradd och kunde bara tanka 'helvetehelvethelvethelvetevadgorjagnuhelvete". Han tvingade henne att satta tillbaka blomman och sen fick vi ga.
Gick in till araberna, de bor i lagenheten mittemot oss. Ingen av dom bor egentligen dar forresten, de har inga mobler eller sa men de sitter alltid typ 20 pers pa mattor pa golven och roker och spelar poker. Hm, later ratt sa skumt va? Men de ar faktiskt valdigt trevliga och vi far alltid vatten av dom. Idag stannande vi inte sa lange for jag blev sur nar en av dom fragade mig om jag var gravid. What the fuck! Nu kan jag aldrig ha mitt alsklinglinne langre, jag VISSTE att jag sag tjock ut i den aven fast alla sager "nej det gor du inte, nej da nej da sluta nu" nar jag fragar. Hmpf. Sen stog Agnes iaf for den dagens citat nar vi disskuterade graviditet sen och hon sa" jag tror faktiskt att jag aldrig har traffat en tonarsflicka som inte har varit gravid" Eh, va? Lite oklart vad hon faktiskt menade, men som sagt, hon var ratt sa full.
Imorse vaknade jag med varldens mensvark, I HATE IT! Men jag ska nog utnyttja det till att ha en heldag i sangen med choklad och en bra bok och inte ett enda jobbsok. jag har en giltlig anledning!
Skulle haft en msndate med emma nu ocksa, men jag tankte helt fel med tidskillnaden. Vi ar ju en timme efter er och inte fore som jag trodde. Eller vanta, nu blev jag forrvirrad...Hur som helst, jag tankte fel. Jag ringer dej sen istallet Emma, I miss you!
Nej, har suttit har i enochenhalv timme nu. racker kanske. Har inte atit an heller och jag ar sjukt hungrig. Ska kanske ga forbi macdonalds pa vagen hem. Inte det basta om jag vill jobba pa att se mindre gravid ut, men whatever!  Vet ni att jag har bott har i snart tre veckor och inte lagat mat en enda gang. Om man inte raknar att varma konservburkar i micron som att laga mat...? Hmm. I min del av skafferiet finns enbart konserver och cornflakes. Inte ens pasta har jag. Men sen igen, hade ni sett varat kok sa skulle ni inte heller vilja tillbringa sa mycket tid dar....jag sager bara moss, eller vad sager du ida? Hur har ni det forresten, ida och erik? ni maste uppdatera snart igen, i miss you! Och kalle glom inte att du ska ringa mej idag, wihoo!


shit sa har langt har jag aldrig skrivit forut. Forlat, det kommer nog inte handa igen heller.

Kommentarer
Postat av: syrran

haha =) lady sovereign e ju svinbra! hon e ascool, haftigt att du va pa den konserten! vi har iaf solat idag, asvarmt! sen va vi pa thai massage jaja las resedagboken! hoppas allt e bra, hur gick de med jobbet???????? ha de pa bade!

2007-02-08 @ 16:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback