forever twentyone?

Nej. Man kan tyvarr inte stanna vid 21, bli kvar dar nagra ar tills man kanner sig tillrackligt mogen och sen borja ha fodelsedagar igen.  Synd, for jag skulle inte haft nagot emot det! 22 ar ocksa en ratt sa bra alder visserligen. Jag ska forsoka se om jag kan stanna dar i nagra ar till. Min fodelsedag iaf. Tack alla ni som kom ihag mig och tack alla ni som inte gjorde det ( ni hade formodligen giltiga anledningar, sa det ar lugnt) Sjalva dagen var inte min basta nagonsin. Om man sager sa.... jag vaknade vid halv elva, fick nagra spridda " eh just ja elin eh grattis", gick till jobbet, jobbade heeeela dagen ( hade en timmes rast, den tillbringade jag all by myself pa burger king. nice fodelsedagsmiddag). Kom hem efter klockan 12 pa natten. Tekniskt sett var det ju inte langre min fodelsedag da, men jag raknar det dit anda for det var da det borjade bli bra! De andra var vakna, hade kopt en fobollstarta ( som var valdigt acklig, men ni vet tanken raknas ocksa ibland) och nagra presenter. Agnes, som kom hem strax efter mig, hade kopt pommefrites fran macdonals och skrivit "grattis bejbi" pa pasen. Jag fick aven ett body shop lipbalm samt en burk hudkram av de andra. Blev valdigt glad. Nasta gang jag ar ledig ( pa tisdag, can't wait)  ska jag shoppa mig lite fler presenter.
Igar var det inte kul pa jobbet. Jag hade kopt nya ( assnygga) skor att jobba i. Inte bra. Det var nastan inga manniskor alls pa puben heller och ingenting att gora. Sa jag fick ga hem 2 timmar tidigare. Det var skont for nar jag tog av mig skorna var det blod overallt. Blod och blasor och ja, ni fattar grejen kanske. Aldrig mer dom skorna.
idag har jag jobbat i Agnes converse och idag har varit en toppendag. Bara jag och Sandra och Ali som jobbade. Sandra ar ocksa fran Sverige och hon ar jattegullig. Vi hade massvis med folk sa jag har sprungit och svettats och blandat ihop grejor och statt i baren och varit allmant forrvirrad. MEN jag har haft valdigt kul samtidigt!
Och Maria ska aka hem till Sverige... jag forstar inte hur hon kan gora sa mot mig!  So sad... Vi har fatt en ny tjej iaf, Emma heter hon.

Och jag har inte varit ute sen ....i tisdags. Det ar jattelange sen. Agnes har ocksa fatt pubjobb och igar var vi riktigt deppade for att vi aldrig mer skulle kunna ga ut och ha kul utan nu var det bara jobb som gallde for oss. Iaf, sa vi gick pa en leksaksaffar och kopte fargpennor, malarbok och en massa lera ( for 15pund!!) sa att vi skulle kunna halla oss sysselsatta.
Oh shit vad klockan ar mycket! sorry, men jag maste ga nu.
xoxoxox


Kommentarer
Postat av: kattis

Vilken födelsedag !!!!
Hoppas nästa blir bättre.
Bra att du har snälla arbetskompisar.
Var rädd om dina fötter!!!
Kram mamma.

2007-02-24 @ 20:28:07
Postat av: Anonym

jadu.. skorna, men dom va ´verkligen hur snygga som helst va?! =) anna och marcus har skaffat bredband som kommer nu till veckan! de kunde ju inte bli bättre tycker jag, plus att kanal fem också kommer.. oc och prison break! härligt! vi hörs nån dag, jag är ledig på tisdag så då kanske vi kan ha date? varför mailar jag inte iställeT? =) neä nu ska ingrid klippa mej. saknar dej min älskade vän! puss din

2007-02-25 @ 15:08:35
Postat av: ida

tjena! haha du ar sa rolig nar du skriver! men du var ligger ditt jobb, ar de nara? visst hade ja kopt snygg klanning? blir nog fler sanna, koper nog nan at dej ocksa ska du se!! saknar dej, puss & kram, erik halsar!

2007-02-26 @ 16:46:11
Postat av: Erik

Hej det ar jag som halsar. Grattis i efterslap forresten. Det maste vara for dig som det ar for mig, uuunderbart att vara mogna 22 vintrar. njaa. men visst later 22 mycket? det ar som nar man var mindre. oj, han e 22....shit. anyways. lycka till med jobbet. vi har det skont! kram hej!

2007-02-26 @ 17:12:40
Postat av: Erik

Hej det ar jag som halsar. Grattis i efterslap forresten. Det maste vara for dig som det ar for mig, uuunderbart att vara mogna 22 vintrar. njaa. men visst later 22 mycket? det ar som nar man var mindre. oj, han e 22....shit. anyways. lycka till med jobbet. vi har det skont! kram hej!

2007-02-26 @ 17:21:57
Postat av: Erik

Hej det ar jag som halsar. Grattis i efterslap forresten. Det maste vara for dig som det ar for mig, uuunderbart att vara mogna 22 vintrar. njaa. men visst later 22 mycket? det ar som nar man var mindre. oj, han e 22....shit. anyways. lycka till med jobbet. vi har det skont! kram hej!

2007-02-26 @ 17:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback