elin - the stripper?

Ida och Erik akte precis....jag saknar dom redan! Om jag har tur kanske de kommer tillbaka ikvall...Fast, nej det hoppas jag inte. De vill ju till sol och varme nu!
Igar kvall gjorde vi inget speciellt, at pa pizza hut tills vi nastan inte kunde rora oss, sen gick vi upp till lagenheten och slappade lite.
Idag har jag en intervju! Fick precis en vagbeskrivning sa jag hoppas  hoppas hoppas att jag kommer lyckas hitta... Det ar for en nattclub iaf ( det jobbet som ni inte alls gillade, mamma och emma) Jag vet inte alls vad det ar meningen att jag ska gora dar, formodligen strippa. Da maste man nog ta en massa droger och sant ocksa. Sa kommer det sakert bara hanga superlaskiga manniskor dar. Och sa maste jag nog ga hem genom hela London helt sjalv mitt i natten. Iford endast mina strippklader. Ja, det kan nog bli ratt sa spannande.

Nej, jag har inte tid att sitta har langre, maste hem och trana pa lite olika strippmoves. Wish me luck! 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu måste jag äta valium och sömntabletter.
Kram Elin
/Pappa

2007-02-05 @ 19:38:38
Postat av: emma

ska jag läsa mailen eller bloggen först? de blev bloggen, annars svarar jag bara på mailet och då får du inga kommentarer. smart att jag tog de här först! kul att du ska bli strippa, de är mitt absoluta drömjobb med! lycka till. jag ringer nåt snart! puss din

2007-02-06 @ 15:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback