all right, good news!

Jag har fatt ett jobb! Det ar ju asbra, eller hur? I torsdags ringde dom, pa fredagen fick jag komma och provjobba och sen var jobbet mitt. Pa en valdigt mysig pub/restaurang cirka 20 minuter gangvag harifran. Perfekt. Pa tisdag borjar jag jobba.
Annars da.... Well, igar drog jag och Maria till fabric, en gigantisk nattklubb som hade en massa dj's och band som spelade.  Sjuuuuuukt javla galet rolig kvall! Vi akte lagom berusade ( hmmm) hemmifran klockan 23 och vid halv nio tiden pa morgonen ( de stangde 7 och vi var sist ut) stapplade vi in genom dorren igen, blota av svett och med varkande fotter och idag har jag haft en fruktansvart dag med det var sa vart det. Jag var overtygad om att jag hade fatt tinnitus, men det verkar ha gett med sig nu. Ikvall ska resten av lagenheten ut, kan sakert bli valdigt kul men jag orkar inte. Jag vill bara sitta framfor tvn med ljudet avslaget och ata muffins. Eller cheesburgare kanske.
Jag har egentligen miljoner saker att beratta, men mitt huvud varker lite for mycket for det just nu. Allt ar bra iaf, jag saknar er och Emma Widegren- vad glad jag blev nar du ringde!
Nu behover ni inte oroa er for jobbsituation langre heller. Kalle, om du skriver din mailadress sa ska jag skicka mail.
Love you!
xoxox

Kommentarer
Postat av: emma

hej elin!
jag det var kul att få prata lite med dig!!
jag valde ju verkligen rätt tillfälle att ringa...=)
hade bra! kramar!

2007-02-20 @ 08:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback