Sista veckan

Snart får vi åka hem! Dejligt ska det bli.
Igår jobbade jag på Vila och idag har vi jobbat på gilde. Trots mycket jobb hann vi med att roa oss lite grann i helgen. Igår blev en lugn kväll, men vi röjde ändå så pass på dansgolvet att 2 timmars sömn var allt vi hann med innan klockan ringde. Nu ligger vi helt halvdöda i soffan ( eller ja, jag fick golvet) och tittar på film.
I fredags var vi hemma hos Johan och Ullis och sjöng singstar. Alla som känner mig vet hur grym jag är på att sjunga!
168577-348

Jaja, jag gjorde iaf mitt bästa, det vill jag lova!



168577-351

Blondinerna. Alltid hetast i Tönsberg.


Syns om en vecka!

Kommentarer
Postat av: emmablemma

sista veckan! fatta att snart är du hemma. de ska bli så kuuuul! de värsta är att de kanske blir som förra året, att du får komma hem till ingen snö alls. de töar som bara den här tyvärr. men som sagt, du kommer ju hem och de är väl egentligen de som betyder nåt ;)

2007-12-20 @ 14:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback