För er

Ha, det var ni inte beredda på, att jag skulle uppdatera IGEN så här snabbt. Well, Maria sover och jag har precis läst ut min bok så det passade som bra med lite bloggande. Jag borde också sova, det är vår tidiga vecka och i normala fall lägger jag mig runt 8. Idag har jag dock redan sovit två timmar på eftermiddagen.

Åh, snart är det jul! Jag längtar tokmycket, ska bli så härligt att få komma hem till familjen. Sen ska jag tillbaka hit till Tunsberg, och fortsätta på Gilde ett tag till.

Ni som försökt ringa mig, min mobil blev stulen i lördags, men jag har fått tillbaka den nu men jag har inget kontantkort kvar så den funkar tills vidare inte. Jag hör av mig när jag kan, men allt är bra!

Här får ni lite bilder, för er som verkligen inte kan få nog av mig.

168577-341


168577-343

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Konserten var jättebra. Kul att bo i en stor stad där det händer lite grejer! Ska du åka hem över jul och nyår? Kram!

Postat av: emma

då kan jag berätta de att JAG FÅR INTE NOG AV DEJ. MER bilder tack!!! =) och jag har råkat klippt av mej allt hår och ångrar mej tokmycket :( puss puss

2007-12-13 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback