"Oh God, I´m so bloody blonde sometimes!"

Ja, det stämmer bra många gånger. Men jag vill att ni ska veta att jag inte alltid är så himla blond, kolla in det senaste året i bilder.
  Hultsfred förra året. Jag var så blond så ni anar inte.

  September och jag började lite försiktigt med att färga håret guldblont.

  I Norge i november fanns inte så mycket att göra, mitt hår blev brunt. ( den uppmärksamma bloggläsaren kommer ihåg att jag hatade min nya hårfärg och grät mig till sömns)

  På juldagen hade jag införskaffat mig en lilaktig färg som jag faktiskt gillade. Då.

l  Sen blev jag lite mera sofistikerad ( ehum?)

Ja, färgmässigt menar jag såklart.

  Jag åkte till London och...

  ....sakta men säkert....

   ...tvättades det ut tills jag hade nån slags råttfärg.

Inte så snyggt, men jag var pank.

Lagom till vemdalen började det gå åt rätt håll igen.

168577-213

Och Hultsfred detta år var jag precis lika härligt blond som förra året. Vad har jag då lärt mig av det här (h)året? Jo, vilken färg jag än har på huvudet kommer jag alltid vara blond innerst inne. Och med dom visdomsorden tackar jag för ikväll, godnatt.



Kommentarer
Postat av: Karl

Hahhaha, vad roliga bloggar du skriver, helt sjukt! Monsterbra blogg! Romare, jiipie jiipe jiipe... whooom!

2007-08-13 @ 22:46:59
Postat av: Erik

skojjigt. men jag saknar den nyaste random-frisör-goes-wild-på-luggen-med-kökssax-looken. fast nu var det ju kanske färgen vi pratade om. just ja.

Postat av: Maria

hahaha!

2007-08-14 @ 17:42:51
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: emma

(h)året! snacka om att du är fyndig! saknar dej redan och hoppas att de blir bra i london! puss puss

2007-08-15 @ 22:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback