God morgon

Sitter på jobbet, inga barn än. Skönt, och speciellt som det betyder en timmes betald surfning.
Sov sjukt dåligt i natt. Säkert för att jag peppade mig själv innan jag gick och la mig " kom igen nu elin nu ska jag somna på en gång och sova hela natten för det här är sista chansen jag har och jag måste passa på att få så många sovtimmar som möjligt". Dömt att misslyckas.
I eftermiddag ska jag till Brunflo, alla favvo brudar kommer vara samlade vilket innefattar inte bara emma och emma, utan BOMAN också! Inte varje dag. Sen kommer mami och nea hem och de har köpt present till mig. Och Jullan, älskade underbara tokhund som jag har saknat galet mycket. På onsdag eftermiddag sätter jag och Fröken Wide oss i bilen för att bila till Oslo. Tidigt på torsdag morgon går planet till London, staden jag aldrig blir mätt på. Där ska vi shoppa som galna och festa ännu värre. Detta är anledningen till att jag tänkte börjat med att ta igen lite sömn.
Men nu hör jag barn.

Kommentarer
Postat av: Ida

hoppas ni får skoj! köp nåt åt mej

Postat av: stina

Tja! Ja vi hade jättekul! bra väder också, låg mellan 20-23 grader, perfekt för citysemester, varmt men inte för varmt.... Mammas väninna som var med hade tidigare bott på vandrarhem för 150:-/natten i Camden Town, direkt vid tubstationen. Kanske kan vara något om ni ännu inte hittat boende. Ha det fint i London, kramar!

2007-08-15 @ 13:15:51
URL: http://toxicgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback