Bonkafest i Åre

Håhåjaja. Igår var det fest. Bonkafest med Ånngänget. Då är man oftast trött dagen efter. Så även denna gång. Det var en rolig fest! Middag på Villa Tottebo och sen vidare till nån bar jag inte minns namnet på. Mycket folk var det och Ida och Erik dök även upp. 

168577-236

Jag och Emma på tåget. Vi var hungriga.

Kvällens roligaste/argaste var när jag och Emma träffade några killar och en av dom presenterade sig som Börje. Vi börjar tokfnissa och frågade om Börje verkligen kunde vara hans riktiga namn. Han blev toklack och fräste fram "VAA faan frågar alla ALLTID det!? Varför kan ingen tro på att jag verkligen heter Börje, så jävla konstigt namn är det inte!!" Oups.

Nu sitter jag här ensam i Ida och Eriks lägenhet med en huvudvärk jag har gjort mig väl förtjänt av. De är på jobbet och jag är glad över att här finns mycket att sysselsätta sig med. Datorer och plattscreen tv passar mig perfekt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback