beckpaus =bloggning

Jag bloggar igen! Som ni har väntat, undrat och längtat. Era stackare, förlåt mig.
Ligger i soffan och kollar Beck filmen och passar på nu i pausen.
Så vad har jag gjort sen sist då... Jag och Mamma och Linnea har varit i Göteborg, hälsat på farmor och farfar. Besökt Liseberg också. Känns som om jag börjar bli för gammal för Liseberg, får inte alls samma pirr i magen, känner samma barnsliga förtjustning som alltid annars och har samma lyckliga leende på läpparna.
Eller? Hallå, jag är tjejen som aldrig blir för gammal för ballonger i taket på min födelsedag, att jag skulle bli för gammal för Liseberg finns bara inte! Jag ÄLSKAR Liseberg och det kommer jag alltid att göra. Jag tjuter av skratt, jag springer mellan åkattraktionerna för att hinna så mycket som möjligt och jag står i 50 minuters köer utan att för en sekund tappa mitt barnsligt breda leende.

jag och Linnea i 45 minuters kö på Liseberg.


Mera då...Jag har jobbat så klart, umgåtts med mina Emmor, haft grillkväll och myst i solen.
Igår var jag ute, med Ida och Nalu och några till.

Första gången jag var på krogen i Östersund sen juldagen konstaterade vi! Ojoj. Marité blev det och jag har väl aldrig haft nån av mina bästa krogkvällar på Marité tidigare och inte heller denna blev en av de bästa. Förfesten var väldigt trevlig och jag och Ida hade hysteriskt roligt i bilen på vägen hem, jag tror inte att Johan och Emma hade lika roligt. Johan beklagade sig över att vi gav honom en fruktansvärd huvudvärk. Jag kan kontra med att säga att den huvudvärk jag har lidit av idag inte har varit bomullsmjuk heller, så nog fick jag mitt straff alltid.

Fick också för mig att jag skulle klippa lugg "därför att jag vet att jag kommer vara skitsnygg i det" som jag så ödmjukt konstaterade när jag fick frågan varför. Den sax som råkade ligga närmast till hands  var tyvärr ingen bra frisörsax utan istället en väldigt slö papperssax. "ja, jag vet, men det SKA vara ojämnt" blev min mest upprepande kommentar. Här kommer bild till er.
168577-200


Men nu börjar Beck igen.

Kommentarer
Postat av: johan

Jag vet att du är avis på att jag och emma ska till grekland imorn även fast du inte vill erkänna det :)

2007-08-12 @ 22:21:19
Postat av: Karl

Äntligen lite bloggning! Snygg frisyr!

2007-08-12 @ 23:15:50
Postat av: Ida

Du är skitsnygg!

Postat av: emma

du är underbar! och snygg i snelugg med ;)

2007-08-13 @ 14:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback