Loveletter

Ello Sverige!
Jag ar pa vag hem fran jobbet och tankte att jag bara skulle stanna till pa internetcafet for att ge er en liten uppdatering, gulligt va?
Fast nu nar jag sitter ner vet jag inte om jag nagonsin kommer ta mig upp igen. Jag vill inte lata gnallig, men mina fotter alltsa....
Igar hande en rolig grej pa jobbet. Det kom ett brev med posten, som var adresserat till:
"The waittress ( with glasses) working on sunday afternoon"
Nagon satte upp brevet pa anslagstavlan och jag hade inte sett det, sa nar Hubert ropade, 'elin, du har fatt brev", log jag lite fanigt samtidigt som jag tankte "shit, det dar skamtet fattade jag verkligen inte..." Lite senare slangde han fram det till mig ( jag ar den enda med glasogon  sa det kunde inte vara till nagon annan).
Sa har stod det iaf:
" Hi, I'm Matt. We came in on sunday afternoon and sat in one of the window seats. I was the one drinking the half pint for most of the afternoon. We chatted a little about the area. The smiles we snapped were fantastic! I would love to hear from you and to meet for a drink. I was too shy to ask yesterday. Please do email me when you have time. bye for now / Matt"
Eh. Forst borjade jag fnissa. Sen blev jag lite radd. Sen visade jag det for alla andra. Sen blev jag valdigt smickrad. Sen kom jag pa vem han ar. Men "the smiles we snapped were fantastic" var val kanske att overdriva en liten aning......Tyvarr ar det inte nagon kille som jag ar intresserad av, aven fast jag tyckte att det var ratt gulligt gjort. Han ska iaf fa ett artigt svar som kommer lata typ " tack bla bla bla men tyvarr har jag pojkvan."  Samma sak som jag sager till alla andra som fragar efter en date eller mitt nummer pa jobbet.

Hur som helst. Ja. Nej, jag ska nog ga hem och lagga mig anda. Ladda telefon. Tvatta lite kanske.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej, läget? Har haft tenta idag, skönt att få det överstökad och ha en riktigt härlig och ledig helg =) Du kan skicka lite beundrarpost till mig om du inte vet vad du ska göra av den =) KRAM

2007-04-13 @ 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback