I'm sorry

Mmm, forlat att jag har uppdaterat sa daligt, jag forstar att ni ar upprorda och oroliga. Skarpning, jag lovar

168577-41

Har star jag i varat ( jattefrascha) kok och har precis lagat en sticky toffe pudding ( i micron). Den sag sa himla acklig ut sa jag var tvungen att ge den till Lorenzo. ( han ater ju anda allt)



168577-40

Stefan, Anna och Agnes i Chinatown

168577-39

Alldeles innan vi gar och betalar hyran ar vi sjukt rika.

168577-38


Lorenzo

168577-37

Jag och Emma ar sa sota ihop. Man ser lite av Johan ocksa men han ar inte lika sot. Ihop.

Ok, jag har flera bilder ocksa men jag hittar inte sladden till den kameran. Vi hade namligen STORstadning igar sa nu ar det sjukt rent och frascht ( nja, sjukt rent kan man nog inte ens fa det) men man vet inte vart nanting ar langre. Som igar, jag skulle dricka vin och vinoppnaren brukar alltid bara ligga dar pa bordet. Igar fick jag leta jattelange innan jag hittade den i ladan dar den ska vara. Det var ratt ...ovantat. Det blev Roxy igar iaf, forsta gangen pa jattelange. Jag lyckades lura med mig nya tjejen dit. Just ja, ni vet inte att vi har en ny tjej ( for att jag har uppdaterat sa daligt, sorry) Jag har allvarliga problem med att minnas hennes namn. Hon heter Tove men av nagon anledning kallar jag henne jamt for Elsa. Hon gillar det inte, men vanjer sig sakert snart.  Hur som helst. Roxy var inte sa bra igar.

I lordags var det en bra dag. Hela lagenheten akte till Agnes pub dar vi drack drinkar och hade valdigt trevligt. Sen nar vi skulle aka hem var alla ratt sa ...hm, berusade, sa ingen kom riktigt ihag at vilket hall vi bodde. Det tog tva timmar att komma, men det var det vart.
Ah, jag har inte skrivit pa sa lange sa jag har miljoner saker att skriva om men jag kommer aldrig orka skriva allt.
Jag och Emma har varit och spelat biljard med tva killar fran Nya Zeeland och Emma var till och med samre an mig. Sa nu ska vi ta lite biljardlektioner.
Pa jobbet gar det bra ocksa, haromdagen var det nagra kunder som fragade mig vilken del av USA jag kom fram. Eh va? Dom tyckte att jag hade en amerikansk accent. Jag blev glad, for det kandes battre an att bli ledsen.
Jag har fatt en vecka ledigt ocksa sa den 17 aker jag hem. Om det finns nagra pengar kvar pa mitt kort nar jag ska boka biljetten vill saga....Det far vi hoppas att det gor.
I forrgar var jag och Agnes i Camden, den var en san dar sjukt trevlig dag, aven fast trevlig kanns som ett himla trist ord att anvanda. Men det var verkligen trevligt, vi bestamde att vi skulle borja kla oss i rave klader och borja ga pa rave lite oftare for det finns sa manga coola raveklader. Men sen sa kopte jag en pals istallet! Den ar ljuvlig, jag tror att det ar en isbjornspals men Stefan sa att det ar en lemmel och Emma sa att den ar fejk. ( den ar fejk sa bli inte upprorda nu men jag tanker latsats att det ar isbjorn) Den ar iaf valdigt valdigt fin och igar nar jag kom hem fran roxy och jag och Stefan gick for att kopa mera ol sa anvande jag den for forsta gangen. Alla som vi motte sa att dom tyckte att den var valdigt fin ( jag fragade faktiskt, vilket Stefan hade valdigt roligt at).

nej nu har jag verkligen inte tid att sitta har langre. Jag ska luncha med Elsa plus att jag och Emma ska ga och shoppa. Doftljus. Hejda

Kommentarer
Postat av: ida

och du är rolig! och snygg med! säg till om det inte finns några pengar kvar så sätter jag över för nu vill vi att du ska komma HEM! vi saknar dej mega mycket Elin!!!!!!!! glöm inte att hon faktiskt hette tove och inte elsa, hallå de är lite skillnad! puss och kram jag saknar dej! p.s jag har köpt en dator! sony vaio =)

Postat av: Karl

Vad ovanligt att du skulle dricka lite vin för en gångsskull (skriver man ens ihop det??) Isbjörnar är ju jättevarma så det kan ju inte vara en så bra sommarpäls det där? Puss o hej

2007-04-05 @ 07:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback