Hyde Park

168577-60168577-59

Vi har haft sjukt harligt vader har. Idag hade jag och Emma picnic i Hyde Park, fast sen gick solen i moln och da gick vi och shoppade istallet.


168577-55168577-49168577-48

Men det jag ville beratta om var i fredags nar vi ocksa hangde i Hyde Park. Som ni ser pa bilderna ovan var det en underbar dag och vi hade kopt massa ol och hittat tva gamla morgonrockar i lagenheten som vi satt pa. Allt var valdigt mysigt och trevligt. Vid fem tiden borjade de flesta dra sig hemmat men jag, Agnes och Jonathan stannade kvar. Helt plotsligt kom det fram tva svarta killar i 18ars aldern med huvatrojor och baggyjeans och fragar om de kan fa en cigg. Sure sa vi, varfor inte. Sa vi gav dom en cigg och istallet for att tacka borjar de bli riktigt otrevliga. "give us your money and your camera and your phone" sa dom pa ett inte sa trevligt satt. Eh nej, sa vi. Da blev de annu otrevligare och berattade att de hade ett gang pa 20 killar som stod och kollade pa bakom oss ( vi satt ratt sa langt ifran alla andra manniskor) och om vi inte gjorde som dom sa skulle det har kunna bli riktigt otrevligt. Jag vaxlade en blick med Jonathan och sag att han var radd ( han blev ranad for nan vecka sen, pa riktigt) . Da blev jag ocksa radd och borjade tanka att de kanske hade en kniv och grejor. Men jag ville anda inte ge ifran mig alla vara saker, sa jag forsoke med lite "come on guys, just leave us alone". Det funkade inte, de fortsatte sitt om-ni-inte-gor-som-vi-sager-kommer-det-bli-otrevligt snack. Till slut sa jag att dom kunde fa mitt paket ciggaretter om dom bara gick nu. Till allas forvaning gick de med pa det! Sa de tog mitt paket med kanske 12 cigaretter i och sen gick dom. Vi rafsade ihop vara grejor kanonsnabbt och skyndade oss hem.

Har kommer lite lagenhetshang bilder!
168577-58

168577-57

Att dansa i soffan ar valdigt underskattat. Grymt kul faktiskt!

168577-56168577-47168577-46168577-45

Ja, det var det.

Den har veckan kommer att bli valdigt lang. Istallet for att gora mina vanliga 37-40 timmar i veckan, ska jag nu helt plostligt gora 52! Det ar ju skitmycket. Jag hoppas jag kommer overleva. Men pa tisdag ska jag aka hem till Ostersund, det ska faktiskt bli valdigt roligt. Och det paminnde mig om att jag maste boka min biljett ja. Nu pa en gang.
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback