honey, I'm coming home!

Men bara for en vecka. Nu ar det bokat iaf och jag maste valdigt motvilligt erkanna att jag langtar lite grann. Efter Ostersund ( efter alla er langtar jag ju sjalvklart hela tiden och inte minsta motvilligt). Men for forsta gangen pa.....ja, nagonsin, sa langtar jag efter Ostersund ocksa. Jag vet inte vad det ar for fel pa mig. Vad det an ar, ar jag saker pa att det kommer botas efter en vecka dock....
Bara sa att alla vet ocksa:
Under min vecka hemma kommer jag totalt vagra att ata nagonting som man tillagar i micron eller i brodrosten
Ikvall fick jag for forsta gangen pa en evighet ga hem tidigare fran jobbet. Ah sa skont det kandes! Speciellt som jag ska jobba 52 timmar den har veckan ( det har jag redan sagt va? annars sager jag det igen. 52 52 52 52.hint-TYCK SYND OM MIG). Igar tackade jag nej till en dubbeldate med Emma och tva killar fran forra veckan, enbart for att  jag skulle orka jobba. Da har det nastan gatt for langt, eller vad sager ni!? Men jag ar 22 och inte 18 langre ( shit, det sved lite. fan vad gammal jag borjar bli) och jag orkar inte festa OCH kliva upp tidigt. Eh, inte flera dar i strack iaf...
Det var en valdigt lugn dag pa jobbet idag. Jag satt ute i solen med en latte, en cigg, solglasogon och en tidning pa min rast och det kandes heeeelt ok.
Men nu ska jag nog ga hem. Om jag gar och lagger mig tidigt idag kan jag tjana in lite extra sovtimmar som jag kan ta ut sen genom att ga ut pa torsdag istallet. Smart!

fan vad daliga ni ar pa att kommentera!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Om du kommer till Sikås så skall du inte få rostbröd som är uppvärmt i micron, det lovar jag.
Kram /Pappa

2007-04-11 @ 08:41:37
Postat av: ida

äntligen!

2007-04-11 @ 13:02:21
Postat av: erik

hemlängtan kommer alltid när man bokat biljetten hem. det är konstigt...

2007-04-11 @ 13:21:22
Postat av: emma

nu har jag uppdaterat mej om dej! ÄNTLIGEN! men vad duktig du va på att häva ett rån eller vad man ska säga, jag är stolt! sitter på fbu nu och ska snart börja jobba.. inte kul. idag har jag vart hemma för jag tog mej inte till storlien pga storm. de du! syns snart min snäcka ;)

2007-04-11 @ 17:09:13
Postat av: Karl

Åhh, nu ska du komma hem. Vad roligt, jag hoppas verkligen, VERKLIGEN, att du hinner träffa mig något =)
Krame and kuss

2007-04-11 @ 23:13:16
Postat av: Helena

Roligt att du ska hem en sväng! Vi kanske stöter på varandra i Vemdalen eller på lastada!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback